نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰

نمایش جدید گیم‌ پلی بازی Mario Strikers: Battle League

تریلر جدید منتشر شده از بازی فوتبالی Mario Strikers: Battle League، صحنه‌های از گیم‌پلی و شخصی‌سازی بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

حدود یک ماه دیگر به انتشار جدیدترین بازی ورزشی شخصیت‌های دنیای ماریو باقی‌مانده است و حالا شاهد انتشار گیم‌پلی جدیدی از بازی Mario Strikers: Battle League هستیم.

طبق این اطلاعات جدید، بازیکنان می‌توانند حالت‌های مختلف رقابتی این بازی را قالب دو تیم پنج‌نفره تجربه کنند. برای بازی چندنفره نیز ۸ کاربر می‌توانند با وصل کردن کنترلرهای جوی‌کان به یک کنسول، در قالب دو گروه ۴ نفره به رقابت با یکدیگر بپردازند. در این حالت از بازی، کنترلر دروازه‌بان‌ها هر دو تیم بر عهده هوش مصنوعی بازی گذاشته می‌شود.

همچنین این امکان برای گیمرها وجود دارد تا با همراهی با ۲۰ بازیکن دیگر در بخشی به‌نام Club Mode لیگ دلخواه خود را تشکیل دهند. هر کاربر می‌تواند با پیروزی در بازی‌های این لیگ امتیازات بیشتری جمع کند و درنهایت به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

طبق تایید سازندگان بازی، شخصیت‌های برادران ماریو و لوئیجی، باوزر، پیچ، روزالینا، تاد، یوشی، دانکی کونگ، واریو و والوئیجی،‌ ۱۰ شخصیتی هستند که در هنگام عرضه‌ی این بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، هنوز اطلاعات رسمی از برنامه های نینتندو برای انتشار کارکترهای بیشتر اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد همانند دیگر بازی‌های ورزشی ماریو در سال‌های اخیر مانند Mario Golf: Super Rush و Mario Tennis Aces می‌توانیم انتظار در دسترس قرار گرفتن شخصیت‌هایی مانند Daisy و Diddy Kong را در ماه‌های پس از انتشار این بازی داشته باشیم. شما می‌توانید نمایش گیم‌پلی جدید این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این بازی سومین نسخه از مجموعه ي فوتبالی Mario Strikers پس از انتشار دو بازی سوپر ماریو استرایکرز و Mario Strikers Charged در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به‌حساب می‌آید. مانند دو بازی قبلی این مجموعه، استودیوی کانادایی Next Level Games با همکاری استودیوی داخلی Nintendo EPD در ژاپن مسئولیت ساخت این بازی را برعهده دارند.

بازی Mario Strikers: Battle League در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. همچنین طبق اطلاعات قرارگرفته روی صفحه رسمی بازی در فروشگاه eShop نینتندو، کاربران برای دانلود این بازی به حدود ۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی احتیاج خواهند داشت. البته احتمال تغییر حجم نهایی این بازی در هفته‌های باقی‌مانده تا زمان انتشار آن وجود دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده