نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

امکان ارتقا رایگان بازی Dying Light به نسخه Enhanced

همه‌ی دارندگان نسخه‌ی استاندارد Dying Light اکنون می‌توانند بازی خود را به‌صورت رایگان به نسخه‌ی Enhanced ارتقا دهند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که همه‌ی دارندگان بازی Dying Light اکنون می‌توانند نسخه Enhanced بازی را به‌شکل رایگان دریافت کنند. همان‌طور که در توئیت جدید حساب رسمی دایینگ لایت اعلام شد، بازیکن‌ها درحال‌حاضر می‌توانند بدون نیاز به صرف هزینه به دانلود تمام محتوای اضافی بازی بپردازند که قبلا در قالب بسته‌های الحاقی پولی در دسترس بود. در توئیت شرکت تک‌لند آمده است: «از امروز امکان ارتقا خودکار به Enhanced Edition برای دارندگان نسخه‌ی استاندارد Dying Light فراهم خواهد شد».

گیمرها برای دسترسی به این ارتقا رایگان باید بازی Dying Light را اجرا کنند و سپس به‌سراغ انتخاب گزینه‌ی DLC Packs بروند. با این کار می‌توان پنج دی‌ای‌سی قبلی بازی را به‌رایگان دریافت کرد که تجربه‌ی آن‌ها قبلا تنها با هزینه‌ی اضافی امکان‌پذیر بود. نسخه‌ی Enhanced بازی دایینگ لایت شامل بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی The Following و ۴ بسته‌ی الحاقی می‌شود که پس از عرضه‌ی بازی در دسترس قرار گرفتند.

بسته‌های الحاقی موجود در بازی Dying Light: Enhanced Edition

  • بسته‌ی الحاقی The Following (شامل داستان، نقشه و وسیله‌ی نقلیه‌ی تازه)
  • بسته‌ی الحاقی The Bozak Horde
  • بسته‌ی الحاقی Crash Test Skin Pack
  • بسته‌ی الحاقی Ultimate Survivor Bundle
  • بسته‌ی الحاقی Cuisine & Cargo

نسخه Enhanced را نباید با ارتقا نسل ۹ بازی Dying Light اشتباه گرفت که در ماه مارس در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت و یک آپدیت رایگان است. ارتقا نسل ۹ امکان تجربه‌ی بازی با سه حالت گرافیکی Performance (وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه)، Balanced (وضوح 1440p و نرخ ۶۰ فریم) و Quality (وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم) را برای کاربران PS5 و XSX فراهم می‌آورد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده