نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

احتمال توسعه بازی Avowed با آنریل انجین ۵

صفحه‌ی لینکدین آرون دوبویز، سرپرست بخش جلوه‌های ویژه‌ی استودیو آبسیدین اینترتینمنت از توسعه‌ی بازی Avowed با آنریل انجین ۵ حکایت دارد.

از زمان معرفی بازی Avowed در سال ۲۰۲۰ جزئیات زیادی از این محصول فانتزی اکشن نقش‌آفرینی استودیو آبسیدین اینترتینمنت در دسترس طرفدارها قرار نگرفته است. با اینکه این بازی به احتمال زیاد در رویداد ماه آینده ایکس باکس و بتسدا به نمایش گذاشته می‌شود، اما ظاهرا برخی از جزئیات کلیدی آن پیش از موعد فاش شده است.

تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان بازی‌ها خصوصا سازندگان بازی‌های AAA برای توسعه‌ی آثار پیش ‌رو به‌سراغ استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ رفته‌اند و ظاهرا استودیو Obsidian Entertainment نیز یکی از این توسعه‌دهندگان است. با استناد به پروفایل لینکدین آرون دوبویز، سرپرست بخش جلوه‌های ویژه‌ی آبسیدین، بازی Avowed با جدیدترین موتور گرافیکی شرکت اپیک گیمز در دست ساخت بوده است. نظر به اینکه استودیو Obsidian تاکنون این موضوع را تأیید یا تکذیب نکرده است، طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

جالب اینکه آگهی‌های شغلی استودیو آبسیدین در اوت سال ۲۰۲۱ نیز ظاهرا به توسعه‌ی بازی The Outer Worlds 2 با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 اشاره داشت. البته این مورد باتوجه‌به سابقه‌ی استودیو در استفاده از آنریل انجین در آثار قبلی چندان تعجب‌آور نیست؛ چراکه سازندگان برای توسعه‌ی بازی The Outer Worlds و بازی Grounded از آنریل انجین ۴ بهره بردند.

بازی Avowed درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد. هنوز هیچ سخنی از زمان عرضه‌ی این بازی به میان نیامده است، اما شایعاتی مبنی‌بر انتشار آن در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۳ میلادی به گوش می‌رسد. به‌هرشکل احتمالا در رویداد آتی مایکروسافت اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده