نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴

نمایش پیست اتومبیل‌رانی بین‌المللی میامی در تریلر بازی F1 22

شرکت‌های الکترونیک آرتز و کدمسترز تریلر جدیدی از بازی F1 22 را برای نمایش اجمالی پیست اتومبیل‌رانی بین‌المللی میامی به اشتراک گذاشتند.

چند هفته پیش شرکت EA و استودیوهای کدمسترز رسما از بازی F1 22 رونمایی کردند و جزئیات جالبی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند؛ از تایید پشتیبانی محصول از واقعیت مجازی تا معرفی حالت F1 Life و ابرخودروها. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی این بازی فرمول یک پخش شده است.

الکترونیک آرتز با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی بازی F1 22، شروع به نمایش بخش‌های بیشتری از آن کرده است. به‌تازگی یک تریلر از این بازی پخش شد که پیست اتومبیل‌رانی بین‌المللی میامی را به نمایش می‌گذارد. این پیست که مخصوص جایزه بزرگ میامی طراحی شده است، ۱۹ پیچ با سرعت متوسط ۱۳۸ مایل بر ساعت و ۳ منطقه‌ی دی‌آراس (سامانه‌ی کاهش پسار) دارد. این تریلر از نظر بصری بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

دانلود از آپارات

بازی F1 22 در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. چندی قبل تأیید شد که ارتقا به نسخه‌های نسل ۹ تنها برای دارندگان نسخه‌ی ۸۰ دلاری Champions Edition امکان‌پذیر خواهد بود. اگر می‌خواهید این بازی را روی کامپیوتر تجربه کنید، حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای آن داشته باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده