نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳

معرفی بسته الحاقی Onnamusha بازی Furi با اعلام تاریخ انتشار نسخه PS5

به‌تازگی استودیو The Game Bakers با یک تریلر به معرفی بسته الحاقی Onnamusha بازی Furi پرداخت و درکنار آن تاریخ انتشار این بازی روی کنسول پلی‌ استیشن 5 را اعلام کرد.

استودیوی بازی‌سازی گیم بیکرز پس از گذشت ۶ سال از انتشار بازی Furi همچنان به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد و به‌تازگی خبر از انتشار آن روی پلی استیشن 5 داده است. به‌گفته‌ی این استودیو، بازی Furi در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مه) سال جاری روی کنسول PS5 عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی می‌توانند به‌صورت رایگان بازی خود را به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند. همچنین به‌روزرسانی جدید این بازی در تاریخ ذکرشده برای تمامی پلتفرم‌ها که شامل کنسول‌های پلی استیشن، نینتندو سوییچ و پی سی می‌شوند، در دسترس قرار می‌گیرد.

گیم بیکرز علاوه‌بر این موارد، با پخش یک تریلر به معرفی DLC پولی بازی Furi تحت عنوان Onnamusha پرداخت که این محتوای الحاقی نیز در همان تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مه) سال جاری عرضه خواهد شد. این DLC که هفت دلار قیمت دارد، شخصیت جدیدی به نام Onnamusha Rider را به بازی Furi اضافه می‌کند که می‌تواند کنترل استار پاور را به‌دست بگیرد و در دو حالت مبارزه کند.

در رابطه با حالات مبارزه‌ی آن باید بدانید که حالت مبارزه اول سریع‌تر و حالت دوم شامل ضربات قدرتمندتر و کندتر خواهد بود. علاقه‌مندان پس از خرید بسته الحاقی Onnamusha می‌توانند این شخصیت جدید را در حالت‌های داستانی، اسپیدران و تمرینی کنترل کنند.

دانلود ویدئو در آپارات

تیم سازنده اعلام کرد که به‌روزرسانی رایگان بازی Furi، محتویات الحاقی One More Fight را به همراه بهبودهای دیگر به مانند دو بخش Invincible Mode و Furier Speedrun، کنترل‌های جایگزین و گزینه‌های Accessibility بیشتر روی تمامی پلتفرم‌های گفته شده در دسترس قرار می‌دهد. بااین‌حال سازندگان بازی Furi اعلام کردند که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار DLC پولی Onnamusha یا به‌روزرسانی رایگان آینده روی کنسول ایکس باکس وان ندارند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده