نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱

تغییر سازندگان ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time

با اعلام شرکت Ubisoft، ادامه‌ی روند ساخت ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time بر عهده‌ی استودیوی یوبیسافت مونترآل است.

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرد که در حال تغییر تیم توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time است. پیش از این دو شعبه‌ی Pune و Mumbai یوبیسافت که در هند فعالیت می‌کنند، وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را بر عهده داشتند. اکنون ساخت بازی به شعبه‌ی مونترآل، سازنده‌ی سه‌گانه‌ی اصلی Prince of Persia سپرده شده است.

یوبیسافت در این‌باره می‌گوید که استودیو مونترآل توسعه‌ی بازی را باتوجه‌به کارهایی که تاکنون برای آن انجام شده است، ادامه می‌دهد. همچنین این استودیو در حال ارزیابی ابعاد این پروژه است. در نتیجه هنوز مشخص نیست که این تغییر توسعه‌دهندگان تا چه اندازه بر زمان انتشار بازی تاثیر خواهد داشت.

یوبیسافت پس از تغییر سازندگان بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در حساب توییتر رسمی این سری اعلام کرد: «این تصمیم یک گام مهم است و اکنون تیم [جدید] با تکیه بر دستاوردهای شعبه‌های پونا و بمبئی یوبیسافت، زمان لازم را برای بازنگری مجدد در گستره‌ی بازی استفاده می‌کند تا پس از آماده شدن، بهترین تجربه از این بازسازی کلاسیک را به شما ارائه دهد».

شاهزاده‌ی ایرانی در بازی prince of persia sands of time remake

ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و در آن زمان قرار بود در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ منتشر شود. بااین‌حال انتقادات فراوان نسبت به کیفیت بصری بازی سبب تأخیر زمان انتشار آن شد. مدتی بعد نیز شرکت یوبیسافت خبر از تأخیر این بازی تا اطلاع ثانوی داد. بااین‌حال شرکت Ubisoft در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که انتظار دارد ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time تا قبل از آوریل سال ۲۰۲۳ عرضه شود. حال هنوز مشخص نشده است که تغییر استودیو سازنده چه‌قدر روی تاریخ انتشار این بازی تاثیر می‌گذارد.

شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده