نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸

اعلام تاریخ انتشار آخرین به‌روزرسانی Hellraid بازی Dying Light

شرکت Techland با پخش یک تریلر جزئیات بیشتری از آخرین به‌روزرسانی Hellraid بازی Dying Light را در اختیار طرفدارها قرار داد.

تک‌لند پس از انتشار بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی Dying Light 2 Stay Human تا امروز، از آخرین آپدیت بسته‌ی الحاقی Hellraid بازی Dying Light رونمایی کرد. این به‌روزرسانی در روز‌های آینده منتشر می‌شود و بهبودهای مختلفی را برای این محصول ترسناک بقامحور به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر این آپدیت بنشینید.

دانلود از آپارات

انبار تسلیحات بازسازی‌شده یکی از بهبودهای آپدیت تازه خواهد بود که شامل تمام آیتم‌ها و سلاح‌های Hellraid گیمرها و گزینه‌ی بازبینی سلاح است. بازیکن‌ها می‌توانند با تکمیل یک چالش Weapon Bounty جدید سلاح The Deathbringer را آزاد کنند که شباهت زیادی به سوپر شاتگان سری بازی DOOM دارد.

این به‌روزرسانی مواد مصرفی جدیدی با نام Crystal را نیز به‌همراه می‌آورد که می‌توان آن‌ها را با قیمت‌های مختلفی تهیه کرد. بازیکن‌ها می‌توانند موارد مورد نیاز و Shock Bearer را برای استفاده در بازی اصلی خریداری کنند. امکان استفاده از بقایای سلاح‌های موجود در صندوق Hellraid برای ساخت ۱۳ طرح کلی سلاح هلرید نیز وجود دارد.

آخرین به‌روزرسانی Hellraid بازی Dying Light شامل اصلاحات گوناگون، تغییرات بخش مالی، رفع اشکالات و تغییرات کلی دیگری خواهد بود. این آپدیت در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) عرضه می‌شود و در آن زمان طرفدارها می‌توانند با مطالعه‌ی یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی، اطلاعات بیشتری از آن کسب کنند.

بازی Dying Light و بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه هستند. نسخه‌ی اول این بازی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ نیز قرار گرفته است، اما کاربران این کنسول هیبریدی شرکت نینتندو برای تجربه‌ی نسخه‌ی دوم باید تا اواخر سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده