// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت Gran Turismo 7 به جمع ۱۰ بازی برتر

در جریان هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت ماه، شاهد بازگشت Gran Turismo 7 و Kirby and the Forgotten Lands به جمع ۱۰ بازی برتر جدول فروش انگلستان هستیم.

در هفته میلادی که گذشت، شاهد عرضه بازی Nintendo Switch Sports بوده‌ایم. در جریان جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان در هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت ماه، جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ صدر جدول را از آن خود کرده است.

در ادامه جدول، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga رتبه دوم را از آن خود کرد و شاهد بازگشت بازی Gran Turismo 7 به جمع ۱۰ بازی پرفروش و قرارگیری این اثر استودیو Polyphony Digital در رتبه سوم هستیم. افزایش موجودی پلی استیشن 5 سبب شد تا گرن توریسمو 7 به ۱۵۲ درصد افزایش فروش دست پیدا کند. در ادامه بازی Horizon Forbidden West با ۵۲ درصد افزایش فروش در رتبه چهارم قرار گرفته است. بازی Pokemon Legends: Arceus در رتبه پنجم قرار گرفت.

در نیمه دوم جدول، بازی Mario Kart 8 Deluxe رتبه ششم و بازی Elden Ring هم رتبه هفتم را از آن خود کرده‌اند. این در حالی است که Grand Theft Auto V هشتم شد و بازی‌های Kirby and the Forgotten Lands و Animal Crossing: New Horizons هم در جایگاه‌های نهم و دهم قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Nintendo Switch Sportsهفته اول انتشار
۲۱Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۳۱۱Gran Turismo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۴۷Horizon Forbidden West
۵۳Pokemon Legends: Arceus-
۶۴Mario Kart 8 Deluxe-
۷۶Elden Ring-
۸۸Grand Theft Auto V-
۹۱۲Kirby and the Forgotten Landsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۰Animal Crossing: New Horizons-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده