نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

توضیحات سازندگان Company of Heroes 3 درباره کمپین و نقشه در ویدیو تازه

سگا با پخش یک ویدیو طولانی، جزئیات بیشتری از بخش‌های گوناگون بازی Company of Heroes 3 را در اختیار طرفدارها قرار داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Sega ویدیو جدیدی از بازی Company of Heroes 3 پخش کرد که در آن سازندگان درباره‌ی جنبه‌های گوناگون این محصول استراتژی همزمان بحث می‌کنند. در این ویدیو کامرون وایت و اندی فدورچاک، به‌ترتیب طراح نقشه و طراح سیستم‌های بازی در خصوص نقشه، بخش کمپین، گروهان و چند المان دیگر توضیحاتی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید ویدیو تازه بازی CoH 3 را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بخش داستانی بازی Company of Heroes 3 دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر Dynamic Campaign Map و Full Tactical Pause خواهد بود. نحوه‌ی روایت مراحل و پایان‌بندی آن‌ها نیز براساس فعالیت‌ها و تصمیمات بازیکن در برخورد با فرماندهان تغییر می‌کند که ارزش تکرار این بازی استراتژی را بالا خواهد برد. قابلیت Full Tactical Pause هم امکان توقف جریان بازی در میانه‌ی نبرد و اتخاذ بهترین استراتژی‌ها را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

شرکت سگا تاکنون تاریخ دقیق انتشار بازی Company of Heroes 3 را اعلام نکرده است، اما در نظر دارد تا آن را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار دهد. براساس اطلاعات لورفته از پایگاه داده GeForce Now احتمالا طرفدارها باید در هفته پایانی ماه سپتامبر (یکم مهر ۱۴۰۱) منتظر عرضه‌ی بازی باشند. البته این موضوع تابه‌حال رسما تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده