// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۶

گیمرهای کوچک و بزرگ در تریلر زمان عرضه بازی Nintendo Switch Sports

شرکت Nintendo در تریلر زمان عرضه Nintendo Switch Sports نشان می‌دهد که مخاطب‌های قرارگرفته در گروه‌های سنی مختلف توانایی لذت بردن از این بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ را دارند.

اکنون گیمرها می‌توانند بازی Nintendo Switch Sports را برای کنسول نینتندو سوییچ خریداری کنند تا مشغول تجربه‌ی ورزش‌های مختلف به سبک آن شوند. تنیس، فوتبال، بدمینتون، بولینگ و والیبال از ورزش‌هایی هستند که در بازی نینتندو سوییچ اسپورتز می‌توان به سراغ آن‌ها رفت. حالا شرکت ژاپنی نینتندو تریلر زمان عرضه را پخش کرده است تا لذت بردن انسان‌های مختلف از این محصول را به تصویر بکشد.

شما با استفاده از قابلیت‌های مختلف جوی-کان‌های نینتندو سوییچ می‌توانید مشغول تجربه‌ی بازی Nintendo Switch Sports شوید. بازی از تجربه به‌صورت تک‌نفره، چندنفره‌ی آفلاین و چندنفره‌ی آنلاین پشتیبانی می‌کند تا سرگرمی‌های گوناگونی را به مخاطب‌های خود تحویل بدهد. تازه شرکت Nintendo گفته است که در آینده با انتشار آپدیت‌ها، ورزش‌های بیشتری را به نینتندو سوییچ اسپورتز اضافه خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

احتمالا چند ماه بعد شاهد اضافه شدن بسکتبال، گلف و وسطی به Nintendo Switch Sports خواهیم بود. این بازی هم از Mii پشتیبانی می‌کند و هم به کاربرها اجازه‌ی ساخت آواتارهای جدید را می‌دهد؛ تا گیمر با همان ظاهری که می‌خواهد، مشغول شرکت در مسابقات مختلف شود. در این بین هرچه‌قدر که بیشتر در رقابت‌های آنلاین با افراد ناشناس شرکت کنید، امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی ظاهری شخصیت خود را به‌دست می‌آورید. افرادی که می‌خواهند خود را حسابی به چالش بکشند، باید به سراغ بخش Pro League بروند تا با بهترین‌ها در هر ورزش بازی کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده