// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴

پخش تریلر بازی Sifu با محوریت نمایش درجه سختی جدید

استودیو Sloclap به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Sifu پخش کرد که در جریان آن شاهد نمایش درجه سختی‌های مختلف بازی هستیم.

مدتی پیش بود که استودیو Sloclap، سازنده بازی Sifu، جزئیات محتویات آینده بازی را منتشر کرد. در آن زمان مشخص شد که طی فصل بهار، درجه سختی‌های مختلف با انتشار یک آپدیت به بازی سیفو اضافه می‌شود. حال تیم سازنده با پخش یک تریلر، تاریخ عرضه دقیق این به‌روزرسانی را مشخص کرده است.

در جریان تریلر پخش‌شده از بازی Sifu، درجه سختی‌های متفاوت بازی را مشاهده می‌کنیم. تیم سازنده سه درجه سختی را درنظر گرفته است تا کاربران باتوجه‌به سطح مهارت خود بتوانند بازی را تجربه کنند. اگر جزو کاربران تازه‌‌وارد هستید، درجه سختی Student می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. دراینجا قهرمان داستان نوار سلامت بیشتری دارد و روند پا به سن گذاشتن شما هم آهسته‌تر از قبل خواهد بود.

این در حالی است که درجه سختی Disciple، همان تجربه استاندارد بازی سیفو است و اگر دقت نداشته باشید، به‌راحتی شکست می‌خورید. بااین‌حال شاهد اضافه شدن درجه سختی Master به بازی Sifu هستیم. اگر یک چالش همه‌جانبه می‌خواهید، قطعا درجه سختی مستر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. بازیکن در این درجه سختی آسیب‌پذیرتر از دو درجه سختی دیگر است و دشمنان بسیار تهاجمی‌تر بازی می‌کنند. همچنین اشاره کنم که باس‌های بازی، در درجه سختی Master دارای ضربات و کومبوهای جدیدی هستند.

درگذشته اعلام شده بود که درفصل بهار به‌روزرسانی درجه سختی به Sifu اضافه می‌شود. حال در انتهای تریلر، مشخص شد که آپدیت مورد نظر در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه (سه می) دراختیار کاربرها قرار می‌گیرد. بازی Sifu روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده