نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶

فاش شدن ویدیویی از گیم پلی بازی Skull and Bones

ویدیوی جدیدی که از بازی Skull & Bones فاش شده، جزئیات جدیدی از پروژه به تعویق افتاده‌ی یوبیسافت سنگاپور را نشان می‌دهد.

براساس ویدیوی ۶ دقیقه‌ای فاش شده از بازی Skull and Bones، بازی چندنفره جدید یوبیسافت در منطقه اقیانوس هند و دوران طلایی دزدان دریایی اتفاق می‌افتد. ماجراجویی بازیکنان در این بازی به‌عنوان یک پادوی تازه کار آغاز شده و با هدف تبدیل شدن به بدنام‌ترین دزد دریایی اقیانوس‌ها ادامه پیدا می‌کند. آن‌ها با یک کشتی تجاری کوچک شروع به کار می‌کنند، اما با پیشرفت و افزایش سطح شهرت آن‌ها، می‌توانند کشتی‌های بزرگتر و قوی‌تری را با سبک منحصر‌به‌فرد خود تحت تسلط درآورند.

سطح شهرت یا بدنامی (Infamy) بازیکنان در این بازی به روش‌های مختلفی مانند قرارداد بستن با شخصیت‌های NPC بازی افزایش پیدا می‌کند. برخی از این فعالیت‌ها امکان تکمیل و به اشتراک‌گذاری در گروه‌هایی با حداکثر سه بازیکن را دارند. علاوه‌براین، با تکمیل چالش‌هایی مانند اکتشاف، غارت و یافتن گنج یا ازطریق شرکت در رویدادهای بزرگ جهانی می‌توان سطح بدنامی در بازی را افزایش داد.

گیم پلی Skull & Bones

یوبیسافت در ماه فوریه سال جاری اعلام کرد که این بازی بعد از یک تأخیر طولانی، نهایتاً تا پایان سال مالی این شرکت که به ۳۱ مارس ۲۰۲۳ ختم می‌شود، منتشر خواهد شد. ضمن اینکه تأیید شد این بازی حالا با اولویت سبک چندنفره ساخته می‌شود.

لینک تماشای ویدیو

فردریک دوگوئت، مدیر مالی یوبیسافت در جریان نشست گزارش مالی این شرکت جزئیات جدیدی را درباره تغییر مسیر بازی بعد از ریبوت این پروژه در سال ۲۰۲۰ ارائه کرده است. وی در بخشی از اظهارات خود در این‌باره می‌گوید:

«این بازی یک آی‌پی جدید و بسیار هیجان انگیز است که با تمرکز به رویکرد چندنفره ساخته می‌شود. لذا ما به استراتژی خود برای ارائه یک رقابت چندنفره و co-op در دنیای بزرگ و جهان باز این بازی کاملاً مصریم. البته که این کار به زمان توسعه‌ی طولانی‌تری احتیاج دارد، ولی ما از وضعیت پیشرفت و طراحی هنری بازی کاملاً رضایت داریم.»

براساس توضیحات وبسایت رسمی Skull & Bones، این بازی از کمیته طبقه‌بندی اروپایی PEGI رده‌بندی سنی ۱۸ را دریافت کرده و تاریخ انتشار آن «به‌زودی» بیان شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده