نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶

دو اسپارتان ویژه در تریلر جدید فصل دوم بازی Halo Infinite

۳۴۳ اینداستریز تریلر جدید داستانی از فصل دوم بازی Halo Infinite را به نمایش گذاشت که در آن شاهد بازگشت دو اسپارتان افسانه‌ای از یک مأموریت دشوار هستیم.

فصل دوم بازی Halo Infinite به نام Lone Wolves در راه است و با خود نقشه‌ها و حالات جدید را درکنار یک Battle Pass با چالش‌ها و محتویات تزئینی فراوان به همراه دارد. حال استودیو ۳۴۳ اینداستریز یک تریلر از این فصل منتشر کرد که به محتوای داستانی آن با محوریت دو اسپارتان افسانه‌ای اشاره دارد.

در تریلر پخش‌شده می‌توانیم Spartan Sigrid Eklund و Spartan Hieu Dinh، دو تن از ولف‌ها را ببینیم که درواقع نماد فصل دوم بازی هستند و از یک مأموریت شکار در کشتی Covenant بازگشته‌اند. یک نفر از آن‌ها به‌شدت مجروح شده است.

شخصیت‌های فصل دوم بازی Halo Infinite

هنوز مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی برای این دو ولف افتاده است. اما به نظر می‌رسد تراشه‌ی عصبی Dinh حاوی اطلاعات مهمی باشد که به یک درگیری یا تهدید جدید اشاره دارد. همچنین برنامه‌ای که ۳۴۳ اینداستریز از محتویات آینده‌ی بازی Halo Infinite منتشر کرد، نشان می‌دهد که یک رویداد داستانی به نام Interference Alpha Pack قرار است در بازه‌های تاریخی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۳ می ۲۰۲۲) تا ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) و ۲۸ تیر ۱۴۰۱ (۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲) تا ۱۰ مرداد (۱ آگست) در دسترس قرار گیرد؛ بنابراین می‌توان انتظار اعلام جزئیات بیشتر در آینده‌ی نزدیک را داشت.

در حالت PvP فصل دوم، بازیکنان در نقشه‌های جدیدی مانند Breaker حالت Big Team Battle و Catalyst حالت Arena باید به مبارزه با یکدیگر بپردازند. حالت‌های جدید این فصل نیز شامل Land Grab و Last Spartan Standing هستند که حالت دوم به‌عنوان یک افزونه‌ی جذاب در بخش محتوای رایگان بخش چندنفره‌ی Halo Infinite عمل می‌کند.

همچنین بازیکنان می‌توانند شاهد بازگشت حالت‌ کلاسیک King of the Hill و حالت Attrition باشند که با محدودیت زمانی در رویداد Tactical Ops معرفی شد. فصل دوم بازی Halo Infinite قرار است در تاریخ ۱۳ اردیبهشت (۳ مه) در دسترس قرار گیرد.

دانلود ویدئو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده