نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Rocket League

با اعلام استودیوی Psyonix، حالت بتل رویال جدیدی به‌نام Knockout Bash به بازی Rocket League افزوده خواهد شد که در آن بازیکنان امکان وارد کردن ضربه به یکدیگر را خواهند داشت.

به‌تازگی استودیوی سایونیکس از حالت بتل رویال جدید بازی Rocket League تحت عنوان Knockout Bash رونمایی کرد که تا زمان محدودی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در این حالت هشت نفر از بازیکنان در میدان مسابقه قرار خواهند گرفت و دیگر به‌دنبال وارد کردن توپ به دروازه‌ی حریف نخواهند بود. در عوض بازیکنان باید با استفاده از تجهیزات مختلف و تله‌هایی که در محیط قرار دارند به حریفان خود ضربه بزنند تا درنهایت آن‌ها را از Safezone به بیرون پرتاب کرده و برنده‌ی رقابت شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده، در حالت بتل رویال Knockout Bash چندین ویژگی جدید قرار دارد که با رقابت‌های سنتی بازی Rocket League متفاوت هستند. در این حالت بازیکنان قادر هستند به ماشین رقیب حمله کنند و آن‌ها را به هوا پرتاب کنند یا با استفاده از قابلیت جدید مغناطیسی، حریفان را گرفته و آن‌ها را به سمت تله‌های محیطی به مانند ستون‌های میخ‌دار و لیزرهای حرارتی پرتاب کنند.

همچنین در حالت Knockout Bash از ویژگی رایج Permadeath که در بازی‌های بتل رویال دیده می‌شود، استفاده شده است؛ بنابراین هر کدام از بازیکنان که سه مرتبه از میدان رقابت خارج شوند، از جریان مسابقه کنار گذاشته می‌شوند. در این بخش برخلاف رقابت‌های اصلی بازی راکت لیگ، قابلیت ریسپاون نامحدودی وجود ندارد. علاوه‌براین موارد، محدوده‌ی Safezone به مرور زمان شروع به کوچکتر شدن می‌کند و بازیکنانی که به بیرون پرتاب شوند تنها ۱۰ ثانیه فرصت بازگشت به درون آن را دارند.

دانلود ویدئو در آپارات

طبق اعلام استودیوی سازنده، حالت Knockout Bash از هم‌اکنون تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت (۱۰ می) در دسترس بازیکنان Rocket League قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده