نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸

انتشار نسخه Early Access بازی Dune: Spice Wars در استیم

استودیوی شیرو گیمز و شرکت فانکام با انتشار یک تریلر از عرضه‌ی نسخه‌ی Early Access بازی Dune: Spice Wars روی استیم خبر دادند.

در ماه دسامبر سال گذشته و در جریان مراسم The Game Awards، شرکت فانکام به‌عنوان ناشر و استودیوی شیرو گیمز به‌عنوان توسعه‌دهنده به معرفی بازی استراتژی ترکیبی Dune: Spice Wars پرداختند که توجه بسیاری از بازیکنان را به خوب جلب کرد. با اینکه موفقیت‌های سری Dune در سینما به دیده شدن این بازی کمک کرد اما نمایش‌هایی از گیم‌پلی و دنیای Dune: Spice Wars نیز جذابیت زیادی داشتند. حال به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

به‌تازگی استودیوی شیرو گیمز با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی Dune: Spice Wars به‌صورت Early Access در پلتفرم استیم منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، چهار فکشن House Harkonnens، House Atreides، Fremen و Smugglers در نسخه دسترسی زودهنگام Dune: Spice Wars قابل بازی هستند. همچنین سه سیستم گیم‌پلی سیاست، جاسوسی و جنگاوری نیز درکنار سه شرط پیروزی در نسخه‌ی Early Access گنجانده شده است.

دانلود از آپارات

استودیوی شیرو گیمز قصد دارد در طول مدت دسترسی زودهنگام بازی Dune: Spice Wars که احتمالا بیش از یک سال طول خواهد کشید، محتویات جدیدی به مانند بخش چندنفره، پنجمین فکشن قابل بازی و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را منتشر کند. همچنین اعمال برخی تغییرات جهت متعادل‌سازی بازی و بهبود مواردی که از بازخورد بازیکنان به‌دست می‌آیند در برنامه‌ی استودیوی سازنده در طول یک سال آینده قرار دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده