// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴

اعلام تاریخ عرضه نسخه نسل ۹ بازی This War of Mine

استودیو لهستانی 11bit گفت که This War of Mine: Final Cut را به‌عنوان نسخه‌ی نسل ۹ بازی خود برای پلی استیشن 5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد کرد.

This War of Mine در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد و هر چند سال یک بار، استودیو سازنده‌ی بازی به‌دنبال گسترش پلتفرم‌های مقصد آن بوده است. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که نسخه‌ی نسل ۹ اثر با نام This War of Mine: Final Cut در تاریخ ۱۰ مِی/مه ۲۰۲۲ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس مخاطب‌ها قرار می‌گیرد.

این بازی بقامحور که دردهای زندگی در محیط‌های جنگ‌زده را به تصویر می‌کشد، با رزولوشن 4K و رابط کاربری بهبودیافته برای کنسول‌های نسل ۹ منتشر می‌شود. سازندگان با اعمال تغییرات لازم در UI بازی می‌خواهند که تجربه‌ی آن با کنترلرها را بهتر از قبل کنند. در این بین باید بدانید که استودیو Crunching Koalas وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی نسل ۹ را بر عهده داشته است. مشترک‌های گیم پس می‌توانند This War of Mine: Final Cut را از روز عرضه بدون خرید جداگانه‌ی آن تجربه کنند.

مدیرعامل استودیو لهستانی 11bit پس از معرفی این نسخه‌ی جدید گفت: «ما فکر می‌کنیم که اکنون به شکل ویژه‌ای مهم است که مردم را از واقعیت‌های جنگ آگاه کنیم؛ در زمانی‌که نسخه‌ی واقعی و وحشتناک آن تبدیل به بخشی از زندگی انسان‌های نزدیک به ما شده است.

ما افتخار می‌کنیم که برنامه‌ی استودیو طی هفته‌های اخیر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جواب داد و شاهد یک موج خودجوش از این کمک‌ها به قربانی‌های جنگ در کشور اوکراین بودیم. امیدواریم که با عرضه‌ی This War of Mine: Final Cut بتوانیم بیش‌ازپیش پیام ضدجنگ را پخش کنیم».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده