// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶

رونمایی از بازی Disney Dreamlight Valley با پخش تریلر

بازی شبیه‌ساز زندگی Disney Dreamlight Valley با پخش تریلر برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد.

Animal Crossing: New Horizons محصولی بود که پس از عرضه توانست بسیاری از کاربران را سرگرم کند و تجربه‌ای آرامش‌بخش و لذت‌بخش را به افراد مختلف ارائه دهد. حال در جریان رویداد والت دیزنی پیکچرز، بازی Disney Dreamlight Valley معرفی شد. درواقع Disney Dreamlight Valley توسط استودیو گیم‌لافت درحال توسعه است و همانند Animal Crossing: New Horizons سعی دارد تا یک شبیه‌ساز متفاوت از زندگی باشد. این بار بازیکنان درجهانی قرار می‌گیرند که از شخصیت‌های مثبت و شرور دیزنی و پیکسار پر شده است.

شما در بازی Disney Dreamlight Valley وظیفه دارید تا یک دهکده بسیار خوب را احیا کنید که توسط یک رویداد مرموز به نام The Forgetting نابود شد. در توضیحات بازی آمده است: «شما نیاز دارید تا با گروهی از شخصیت‌های شرور و مثبت جهان دیزنی و پیکسار ارتباط برقرار کنید تا حافظه‌ی از دست رفته‌ی آن‌ها را برگردانید. ازاین‌رو می‌توانید راز دَره (Valley) بازی را متوجه شوید. تمامی این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که خود شما دهکده بازی را مطابق سلیقه‌تان شخصی‌سازی می‌کنید و با سیستم طراحی کاراکتر، شخصیت دیزنی یا پیکسار مدنظر خود را می‌سازید».

دراین‌میان اشاره کنم که بازی Disney Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر (ویندوز و مک)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. البته نسخه ارلی اکسس بازی در تابستان سال جاری میلادی منتشر می‌شود. در ادامه مشخص شد که مشترک‌های گیم پس و بازیکنانی که پک Founder بازی را خریداری کنند، نسخه‌ی ارلی اکسس را تجربه خواهند کرد که برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

لوئیجی پریور از Pixar Games دراین‌باره می‌گوید: «Disney Dreamlight Valley به هواداران ما این اجازه را می‌دهد تا داستان مخصوص‌به خود را خلق کنند و زندگی دیزنی و پیکسارمحور مورد نظرشان را در جهانی غنی داشته باشند که از کاراکترهای خاص دیزنی و پیکسار پر شده است».

منئا کستت، مدیر تیم ساخت Disney Dreamlight Valley در راستای معرفی این بازی اعلام کرد: «تیم توسعه‌ی ما، خانواده‌ای بزرگ از هواداران دیزنی و پیکسار است. ما تمام شور و علاقه خود را در توسعه Disney Dreamlight Valley به خرج خواهیم داد؛ مخصوصا در بخشی که باید کاراکترها و آرک داستانی آن‌ها را به نمایش بگذاریم».

تماشا از یوتیوب


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده