// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

عرضه رایگان بازی های قدیمی Elder Scrolls در استیم

افراد علاقه‌مند به نسخه‌های قدیمی مجموعه بازی The Elder Scrolls می‌توانند با مراجعه به استیم، این آثار را به‌صورت رایگان دریافت و تجربه کنند.

مدتی پیش بود که بتسدا رسما گفت که لانچر خود را غیرفعال خواهد کرد و ازطرفی هم‌اکنون کاربران می‌توانند فهرست بازی‌های خود روی لانچر بتسدا را به استیم انتقال دهند. این در حالی است که بتسدا موارد دیگری را هم برای کاربران استیم تدارک دیده است.

هم‌اکنون بازی‌های قدیمی مجموعه Elder Scrolls به فروشگاه استیم اضافه شده‌اند و کاربران کامپیوتر با مراجعه به استیم می‌توانند آن‌ها را دانلود و تجربه کنند. به‌بیان‌دیگر، بازی‌های The Elder Scrolls: Arena و The Elder Scrolls 2: Daggerfall به فروشگاه استیم اضافه شده‌اند. البته که نسخه‌های قدیمی الدر اسکرولز، ساختاری کلاسیک دارند و شاید تاریخ مصرف گذشته به نظر برسند، اما تجربه‌ی نسخه دوم به شما پیشنهاد می‌شود.

دو بازی ذکرشده، تنها محصولاتی نیستند که بتسدا به رایگان دراختیار کاربران استیم قرار داده است. زیرا شما می‌توانید بازی Wolfenstein: Enemy Territory را هم به رایگان دانلود و تجربه کنید. اگر به‌دنبال تجربه‌های بیشتر هستید، Elder Scrolls Legend: Battlespire و The Elder Scrolls Adventures: Redguard هم گزینه‌های مناسبی هستند که هرکدام از آن‌ها با قیمت ۶ دلار به‌فروش می‌رسد.

صدالبته بازی The Elder Scrolls Online هم گزینه دیگری است که هم‌اکنون تخفیف خورده است و با قیمت ۶ دلار به‌فروش می‌رسد؛ محصولی که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی MMO حال حاضر دانست. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا به‌سراغ تجربه الدر اسکرولزهای قدیمی خواهید رفت؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده