نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۷

توسعه یک بازی شوتر اول شخص PvP معرفی نشده توسط بلیزارد

براساس اطلاعات درج شده در پروفایل لینکدین یکی از کارمندان بلیزارد، این استودیو بیش از سه سال است که روی یک بازی معرفی نشده‌ در سبک شوتر اول شخص PvP کار می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که بلیزارد اینترتیمنت با وجود در دست توسعه بودن بازی‌هایی مانند Overwatch 2، دیابلو 4، Diablo Immortal و یک بازی AAA جدید در سبک بقا، پروژه‌های متعددی را برای طرفداران خود تدارک دیده است. اما گفته می‌شود این استودیو علاوه‌براین بازی‌ها، روی پروژه‌های معرفی نشده دیگری نیز مشغول کار است که ظاهراً یکی از آن‌ها یک بازی شوتر اول شخص با تمرکز بر سبک PvP است.

فرزین شیخ در توییتر، این اطلاعات را از پروفایل لینکدین کریستوفر هاول به‌دست آورده که درحال حاضر به‌عنوان طراح ارشد بازی Overwatch 2 در بلیزارد مشغول به کار است. اما به‌نظر می‌رسد که هاول به مدت سه سال است که به جز این بازی، روی فرایند طراحی سیستم گیم‌پلی یک پروژه معرفی نشده شوتر اول شخص PvP نیز کار می‌کند.

پروفایل لینکدین Kristopher Howl

درحال حاضر می‌توان چند کاندیدای احتمالی را برای این بازی متصور شد که از نسخه موبایل Overwatch تا پروژه لغو شده‌ی StarCraft در سبک FPS به‌نام Ares را شامل می‌شوند. پیش از اعلام خبر لغو فرایند ساخت این بازی، از آن به‌عنوان Battlefield در دنیای StarCraft نام برده می‌شد.

در حال حاضر مشخص نیست که این بازی تا کی به‌صورت ناشناس باقی خواهد ماند، اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر، اخیار آن به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.

در سایر اخبار مرتبط با شرکت بلیزارد اینترتینمنت، روز گذشته و با انتشار یک تریلر جدید رسما اعلام شد که بازی Diablo Immortal در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) و همزمان با نسخه موبایل، برای پی‌سی نیز منتشر می‌شود. هنوز اطلاعاتی از احتمال انتشار بازی Diablo Immortal برای کنسول‌ها اعلام نشده است، اما عرضه نسخه‌ی بتای این بازی برای پلتفرم پی‌سی، می‌تواند اولین قدم برای در دسترس قرار گرفتن این بازی روی پلتفرم‌های بیشتر باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده