نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۷

فاصله زمانی طولانی تا عرضه بازی های جدید یوبی سافت

براساس گزارش‌های منتشرشده، زمان زیادی تا انتشار نسخه‌های جدید بازی‌های معروف شرکت یوبی‌سافت باقی مانده است.

روز شنبه وب‌سایت کوتاکو گزارشی از وضعیت داخلی شرکت Ubisoft منتشر کرد که از وضعیت مدیریتی نابه‌سامان این ناشر فرانسوی خبر می‌داد. براساس این گزارش جدید، متوجه شدیم که ممکن است تا انتشار بازی‌های جدید از فرانچایزهای محبوب این شرکت مانند فار کرای و Ghost Recon فاصله زیادی داشته باشیم.

این اطلاعات که توسط سه منبع ناشناس کوتاکو تایید شده‌اند، مشکلات مدیریتی و جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی توسعه‌ی این آثار بزرگ و پرخرج را برخی از دلایل عقب افتادن زمان عرضه‌ی بازی‌ها می‌دانند. طبق این اطلاعات جدید، نسخه جدید سری شوتر Ghost Recon با نام رمزی OVER از یک سال پیش در دست توسعه است و به‌نظرمی‌آید که می‌توانیم در بهترین حالت قبل از پایان سال مالی ۲۰۲۳ (انتهای مارس ۲۰۲۳ یا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲)‌ شاهد انتشار این بازی باشیم. براساس گزارش‌ها، این بازی با دیگر بازی آنلاین و رایگان این سری که با نام Ghost Recon Frontline معرفی شده است، تفاوت های زیادی دارد.

هواداران سری Assassin's Creed در حال حاضر منتظر انتشار اطلاعات رسمی از بازی Assassin's Creed Rift هستند؛ بازی کوتاه‌تری که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترآل در دست توسعه است تا جای خالی عرضه سالانه‌ این سری محبوب را تا زمان انتشار بازی سرویس‌محور Assassin's Creed Infinity پر کند.

طبق اطلاعات منتشرشده، این بازی داستان Basim،یکی از شخصیت‌های فرعی بازی Assassin’s Creed Valhalla را روایت می‌کند. این بازی نسبت به دیگر پروژه‌های بزرگ و پرمحتوای این سری در سال‌های اخیر ابعاد کوچک‌تری دارد و روی ارائه‌ی گیم‌پلی بر مخفی‌کاری تمرکز دارد. اطلاعات فعلی از احتمال انتشار این بازی در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۳ می‌گویند.

پوستری از بازی Assassin's Creed با حضور تمامی قهرمانان این سری

براساس گزارش‌های قبلی می‌دانیم که یوبی‌سافت همچنان بازی‌های دیگری را برای عرضه تا یک سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. بازی‌های Skull & Bones و Avatar: Frontiers of Pandora نزدیک‌ترین بازی‌های این شرکت نسبت به انتشار هستند و به احتمال بالا می‌توانیم پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۳ شاهد انتشار این بازی‌ها باشیم. همچنین این شرکت بازی‌های موبایل متفاوتی از بیشتر مجموعه‌های بزرگ خود مانند رینبو سیکس، Assassin’s Creed و The Division در دست توسعه دارد.

براساس گزارش‌های تام هندرسون، ژورنالیست شناخته شده صنعت بازی‌های ویدیویی، این شرکت همچنین برنامه‌ای برای برگزاری یک نمایش بزرگ دارد؛ تا به صحبت راجع به ۲۰ بازی در دست ساخت استودیوهای جهانی خود بپردازد. Beyond Good and Evil 2، نسخه ریمیک بازی اسپلینتر سل، The Crew 3 و حتی ظاهرا بازی معرفی‌نشده‌ی از سری Prince of Persia از پروژه‌های در دست ساخت یوبی‌سافت هستند. هرچند بیشتر این بازی‌ها به همراه Assassin's Creed Infinity سال‌های زیادی تا انتشار فاصله دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این پروژه‌ها و بازی‌های مولتی‌پلیر رایگان این شرکت می‌توانند از تصاحب یوبی‌سافت توسط یک شرکت بزرگ دیگر جلوگیری کنند یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Kotaku PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده