// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴

کاراکتر جدید ایپکس لجندز در تریلر سینمایی فصل ۱۳ با نام Saviors

استودیو ریسپاون به‌تازگی تریلر سینمایی روز عرضه فصل سیزدهم بازی Apex Legends با نام Saviors را پخش کرد.

فصل سیزدهم بازی Apex Legends با نام Saviors در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه (۱۰ می) منتشر می‌شود. استودیو Respawn Entertainment (ریسپاون اینترتینمنت)، سازنده و ناشر Apex Legends به‌تازگی تریلر سینمایی زمان عرضه‌ی فصل Saviors را پخش کرده است.

در جریان تریلر سینمایی منتشرشده، شاهد لجند جدید بازی با نام نیوکسل هستیم که برادر گمشده‌ی کاراکتر Bangalore به‌حساب می‌آید. وی دارای ظاهری شبیه به پلیس آهنی است و به‌نظر می‌رسد با یک کاراکتر تانک طرف هستیم. نیوکسل از شیلد برای دفع هرنوع ضربه و محافظت از هم‌تیمی‌های خود استفاده می‌کند. در انتهای تریلر اعلام شد که هشت اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل) شاهد رونمایی کامل از نیوکسل خواهیم بود.

تریلر به‌صورت کلی مربوط‌به نبرد با یک خرچنگ بزرگ می‌شود. به‌نظر می‌رسد در جریان فصل سیزدهم، شاهد یک حالت محدود با حال‌وهوای موارد مشاهده‌شده در تریلر خواهیم بود. همانند هر فصل، در فصل جدید شاهد بتل‌پس جدیدی هستیم. این وسط یکی از مهم‌ترین تغییرات، بازطراحی سیستم رنکد بازی است که روی پاداش‌های بازی به بازیکن تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید تریلر پخش‌شده از Apex Legends: Saviors را در یوتیوب مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده