// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی پیاپی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان و هفته منتهی به سه اردیبهشت ماه، شاهد صدرنشینی مجدد بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga هستیم.

صنعت بازی‌های ویدیویی درحال سپری کردن هفته‌های آرامی از نظر عرضه بازی‌های بزرگ و مورد انتظار است و هفته گذشته بود که Lego Star Wars: The Skywalker Saga در جریان اولین هفته حضور خود در جدول فروش هفتگی انگلستان، توانست صدرجدول را از آن خود کند و حال در جریان هفته منتهی به سه اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) هم همچنان در صدر جدول باقی‌مانده است.

در ادامه، بازی FIFA 22 رتبه دوم را کسب کرده و Pokemon Legends: Arceus هم جایگاه سوم را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شده و بازی WWE 2K22 هم پنجم شده است. کاهش قیمت بازی WWE 2K22 سبب شده تا این بازی مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش چارت انگلستان برگردد. این در حالی است که Kirby The Forgotten Lands به رتبه دوازدهم سقوط کرده و با ۵۷ درصد کاهش فروش، این جدول را ترک کرده است.

در نیمه دوم جدول هم Elden Ring ششم شده است و بازی Horizon Forbidden West هم رتبه هفتم را از آن خود کرده است. در پایین جدول هم بازی‌های Grand Theft Auto 5 و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft به‌ترتیب جایگاه‌های هشتم و نهم را از آن خود کرده‌اند. در انتها هم بازی Animal Crossing: New Horizons دهم شده است.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی بریتانیا را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Lego Star Wars: The Skywalker Sagaصدرنشینی برای دومین هفته متوالی
۲۴FIFA 22-
۳۵Pokemon Legends: Arceus-
۴۶Mario Kart 8 Deluxe-
۵۱۲WWE 2K22بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۸Elden Ring-
۷۳Horizon Forbidden West-
۸۹Grand Theft Auto 5-
۹۱۱نسخه نینتندو سوییچ Minecraftبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۰Animal Crossing: New Horizons-


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده