نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳

اعلام حجم بازی Xenoblade Chronicles 3

بازی اکشن نقش‌آفرینی Xenoblade Chronicles 3 کنسول نینتندو سوییچ حجم بیشتری نسبت‌به نسخه‌های قبلی دارد.

در اوایل سال جاری بازی Xenoblade Chronicles 3 برای انتشار در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، اما شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی مورد انتظار کمی زودتر از انتظار طرفدارها عرضه می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند در اواخر ماه ژوئیه به تجربه‌ی این محصول انحصاری کنسول نینتندو سوییچ بپردازند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از این بازی در دسترس قرار گرفته است.

درحال‌حاضر به‌لطف به‌روزرسانی صفحه‌ی Xenoblade Chronicles 3 در فروشگاه eShop می‌دانیم که این بازی به چه مقدار فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. حجم این بازی ۱۵ گیگابایت خواهد بود که در مقایسه با نسخه‌های قبلی مجموعه از حجم نسبتا بیشتری برخوردار است. بازی Xenoblade Chronicles 2 تنها ۱۳.۲ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کند و بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition نیز ۱۳.۷ گیگابایت حجم دارد.

بازی Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) منحصرا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. اخیرا از نسخه‌ی Special این بازی اکشن نقش‌آفرینی نیز رونمایی شد که شامل یک نسخه از بازی، استیل بوک و یک آرت بوک تمام رنگی ۲۵۰ صفحه‌ای است. جزپیات بیشتری از این نسخه نظیر قیمت آن، در آستانه‌ی عرضه‌ی Xenoblade Chronicles 3 اعلام خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده