// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳

ساخت نسخه دیمیک الدن رینگ برای Game Boy توسط یک طرفدار

یکی از طرفدارهای الدن رینگ توانست نسخه‌ی دیمیک این بازی را برای کنسول Game Boy شرکت نینتندو بسازد.

درحالی‌که بسیاری از پروژه‌های طرفدارها می‌خواهند کیفیت بازی‌ها را بیشتر کنند، دیمیک‌ها هم طی چند سال اخیر جایگاه خاص خود را پیدا کردند. مثلا BloodbornePSX به‌عنوان دیمیک بلادبورن، سراغ بازسازی این بازی به سبک بازی‌های کنسول PS1 رفت و دیمیک بازی Resident Evil CODE: Veronica احتمالا در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد. حالا یک نفر مشغول ساخت نسخه‌ی دیمیک بازی الدن رینگ برای کنسول گیم بوی شده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، این فرد با نام کاربری shintendo شناخته می‌شود و یک کلیپ از دیمیک Elden Ring را در ردیت پخش کرد. او با این کلیپ می‌خواست نشان بدهد که چه‌طور محیط ابتدایی بازی و باس‌فایت آن را به سبک بازی‌های کنسول Game Boy ساخته است. شما می‌توانید ویدیو مورد بحث را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

shintendo می‌خواهد پروژه‌ی ساخت نسخه‌ی کامل دیمیک را در ماه‌های آتی جلو ببرد. او پیشرفت‌های دیمیک الدن رینگ را با ویدیوهای مختلف در کانال یوتیوب خود به طرفدارها نشان می‌دهد. همچنین باید بدانید که دیمیک Elden Ring با نرم‌افزار GB Studio 3.0 ساخته می‌شود. shintendo امیدوار است که تا پایان ماه مِی سال جاری، از پس بازسازی کامل منطقه Limgrave در قالب این بازی کنسول گیم بوی بربیاید. ظاهرا او دموهای قابل بازی را هم منتشر خواهد کرد؛ تا گیمرها بتوانند مشغول تست کردن نسخه‌ی گیم بوی بازی الدن رینگ شوند.

نظر شما چیست؟ آیا از مواجهه با نتایج کار افراد مختلف روی دیمیک بازی‌های متفاوت لذت می‌برید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده