نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Overlord بازی Stellaris با پخش تریلر

شرکت پارادوکس اینتراکتیو با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند به تجربه‌ی بسته الحاقی Overlord بازی Stellaris بپردازند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Paradox Interactive تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Overlord بازی Stellaris را اعلام کرده است. این بسته‌ی گسترش‌دهنده در ماه مارس معرفی شد، اما در آن زمان سخنی از تاریخ عرضه‌ی آن به میان نیامد. طبق اعلام پارادوکس اینتراکتیو، بازیکن‌ها برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی نباید زمان زیادی را منتظر بمانند و در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۲ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) شاهد انتشار آن برای کامپیوتر خواهیم بود.

شرکت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بسته الحاقی Overlord بازی Stellaris با برچسب قیمتی ۱۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. این ناشر سوئدی تریلر جدیدی نیز از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اُورلرد پخش کرده است که بخش‌هایی از آن را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی Stellaris را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

اُورلرد یک بسته‌‌ی الحاقی کامل برای بازی Stellaris است که امکان استفاده از ویژگی‌های تازه برای دستیابی به امپراتوری پیشرفته‌تر را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. گیمرها در این بسته‌ی الحاقی، کهکشانی با پتانسیل بالا را به‌سوی شکوه هدایت می‌کنند. مکانیک‌های تازه راه‌های زیادی را برای اختصاص وضایف گوناگون به افراد و به‌وجود آوردن سیارات و نهادها و ابرسازه‌های باشکوه به‌منظور کسب قدرت بیشتر در زمان کوتاه، پیش روی بازیکن قرار خواهند داد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده