// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳

یوبیسافت بازی جدید خود با اسم رمز Project Q را معرفی کرد

شرکت یوبیسافت تایید کرد که در حال ساخت روی یک بازی Team Battle Arena با اسم رمز Project Q است.

مدتی است که شایعاتی از بازی جدید یوبیسافت به‌گوش می‌رسد؛ شایعاتی که می‌گفتند این شرکت فرانسوی درحال کار روی یک بازی چندنفره است. این در حالی است که به‌تازگی شرکت یوبی سافت در توییتر رسما بازی جدید خود را با اسم رمز Project Q معرفی کرد.

درواقع Project Q یک بازی Team Battle Arena به شمار می‌آید که یوبیسافت آن را با هدف ارائه‌ی یک تجربه‌ی شخصی به کاربران توسعه می‌دهد؛ تجربه‌ای که بازیکن واقعا تاثیر خود را روی آن احساس می‌کند. طبق گفته‌ی ‌آن‌ها، محصول مورد بحث به هیچ‌وجه یک بازی بتل رویال نیست. بااین‌حال Project Q دارای حالت‌های PvP مختلف خواهد بود. یوبیسافت می‌گوید که پروژه تنها یک هدف دارد و آن هم چیزی جز سرگرم کردن مخاطب نیست. دراین‌میان اشاره کنم که Project Q فعلا در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و کاربران مایل به حضور در نسخه‌های آزمایشی بازی می‌توانند در وبسایت Project Q اقدام به ثبت نام کنند.

یوبیسافت دراین‌میان یک تصویر هنری هم از Project Q منتشر کرده است. در تصویر منتشرشده کاراکترهایی را می‌بینیم که هرکدام سلاح و مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند. برای مثال کاراکتری که روی صندلی نشسته، با‌توجه‌به موهایش به‌نظر می‌رسد از آذرخش برای آسیب رساندن به رقبا استفاده می‌کند. ازطرفی باتوجه‌به گزارش منتشرشده از سوی رسانه VGC و ویدیوهای فاش شده از گیم‌پلی بازی، Project Q شباهت‌هایی به فورتنایت دارد. اما شرکت Ubisoft در بیانیه‌ی معرفی بازی اعلام کرد که Prject Q یک محصول بتل رویال نیست.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده چه اطلاعات بیشتری از بازی Project Q منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده