نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹

شایعه: ساخت یک بازی PvP بتل‌ آرنا توسط یوبیسافت

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشرشده، شرکت یوبیسافت در حال ساخت یک بازی چند نفره و رایگان با نام رمزی Project Q است که حالت‌های مختلف PvP را شامل می‌شود.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های مختلفی پیرامون آثار آینده‌ی شرکت یوبیسافت بودیم که بسیاری از آن‌ها توسط تام هندرسون، یکی از شناخته‌شده‌ترین منابع خبری صنعت بازی، منتشر شده‌اند. هندرسون اخیرا گزارش جدیدی را منتشر کرده است که به یک بازی جدید و معرفی‌نشده‌ی دیگر از شرکت یوبیسافت اشاره دارد.

براساس این گزارش‌ها، شعبه‌ی Ubisoft Bordeaux در حال کار روی ساخت یک بازی بتل آرنا و PvP است که در حال حاضر با نام رمزی Project Q شناخته می‌شود و مراحل اولیه‌ی تست آن به‌تازگی آغاز شده است. این بازی که ابتدا در لیک بزرگ GeForce Now سال گذشته لو رفت، احتمالا در زمان عرضه شامل دو حالت خواهد بود؛ حالت اول Showdown نام دارد و در مقیاس بسیار کوچکتر آثار بتل‌رویال توسعه یافته است که در آن چهار تیم دو نفره از بازیکنان در مقابل هم به مبارزه خواهند پرداخت. حالت دوم Battle Zone نام دارد و یک حالت 4v4 بتل آرنا است که در آن تیم‌ها برای حفظ کنترل بر مناطق خاصی از نقشه با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا درنهایت اولین تیمی که ابتدا به امتیاز ۱۰۰ برسد به‌عنوان پیروز نبرد معرفی شود.

شخصیت‌های بازی xdefiant

به‌گفته‌ی هندرسون، طراحی هنری و بصری Project Q شبیه به بازی‌های Overwatch و Knockout City خواهد بود و طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند سلاح‌های این بازی همچون چکش، چوب، تفنگ نقاشی، مواد محترقه و دسته‌ی کارت‌های خاص که روی تمامی سلاح‌ها قابل استفاده هستند نیز به مانند سری Overwatch از تنوع و طراحی عالی برخوردار باشند. بازیکنان در Project Q می‌توانند توانایی‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی مانند Icarus Wings را انتخاب کنند که به آن‌ها امکان پرواز را می‌دهد.

علاوه‌بر این موارد، در گزارش هندرسون آمده است که بازیکنان قادر خواهند بود در مبارزات به ترکیب قدرت سلاح‌ها و توانایی‌های خود بپردازند. همچنین امکان انتخاب سه ویژگی منحصر‌به‌فرد با نام Wonders برای هر شخصیت وجود دارد که درنهایت تمامی این عوامل بر نحوه‌ی مبارزه بازیکنان و گیم‌پلی بازی تاثیر می‌گذارند. هندرسون به این نکته‌ی جالب اشاره کرد که در وب‌سایت Ubisoft Bordeaux به توسعه‌ی یک بازی معرفی‌نشده، رایگان و PVP اشاره شده است.

شخصیت‌های بازی xdefiant

باتوجه‌به گزارش‌ها، شرکت یوبیسافت در تلاش است تا حضور قدرتمندتری در بازار بازی‌های آنلاین و رایگان داشته باشد. در همین راستا در یکی از گزارش‌های اخیر هندرسون به ساخت یک بازی شوتر سوم شخص PvPvE با نام Pathfinder نیز اشاره شده بود. علاوه‌بر این گزارش‌ها، طبق اعلام رسمی یوبیسافت هم‌اکنون چند بازی چندنفره و رایگان به مانند Ghost Recon Frontline ،Roller Champions ،XDefiant و The Division Heartland در حال توسعه هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این گزارش جدید را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده