نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳

مرور پیشرفت های بازی Baldur’s Gate 3 در تریلر تازه

استودیو Larian تریلر جدیدی از بازی Baldur’s Gate 3 پخش کرد که نگاهی اجمالی به محتویات انتشاریافته برای آن دارد.

بازی Baldur’s Gate 3 استودیو Larian از زمان معرفی در سال ۲۰۱۹ تا امروز راه زیادی را پیموده است. این بازی نقش‌آفرینی در اکتبر سال ۲۰۲۰ به‌شکل Early Access در دسترس کاربران استیم و گوگل استیدیا قرار گرفت و تابه‌حال میزبان چند به‌روزرسانی بزرگ بوده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تیم سازنده تریلر جدیدی را برای نمایش پیشرفت‌های بازی پخش کرد و نوید انتشار محتوای بیشتر برای آن را به طرفدارها داد.

دانلود از آپارات

استودیو لوریان دوباره روی عرضه‌ی نسخه‌ی کامل Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۳ تأکید کرد که مطابق با بیانیه‌های پیشین سوئن وینکه، مدیرعامل استودیو مبنی‌بر عدم انتشار بازی در سال جاری میلادی است. درحال‌حاضر امکان تجربه‌ی کلاس‌ها و زیرکلاس‌های متعدد از جمله نژاد بربرها در قالب بخش اول فاز دسترسی زودهنگام برای بازیکن‌ها فراهم شده است. این بازی با تقریبا ۲۵ ساعت محتوای جامع عرضه شد و با گذشت زمان شاهد گسترش آن بودیم.

دو بخش دیگر Baldur’s Gate 3 در نسخه‌ی نهایی بازی گنجانده خواهد شد، اما معلوم نیست که آیا گیمرها امکان تجربه‌ی آن‌ها در فاز Early Access را به‌دست می‌آورند یا خیر. بازی بالدرز گیت ۳ درحال حاضر به‌شکل دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر (ویندوز و مک) و Google Stadia عرضه شده است. شما می‌توانید درصورت انتشار اطلاعات تازه از این محصول نقش‌آفرینی، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده