نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹

اضافه شدن God of War به سرویس استریمینگ GeForce Now

بازی God of War جزء ۹ بازی جدیدی است که امروز به مجموعه‌ بازی‌های سرویس استریمینگ GeForce Now اضافه می‌شود.

براساس اعلام وبسایت رسمی انویدیا، بازی God of War (2018) از امروز در اختیار مشترکین سرویس استریمینگ GeForce Now قرار می‌گیرد. اعضای سرویس GeForce NOW RTX 3080 می‌توانند بهترین کیفیت بازی را تجربه کنند، هرچند این بازی می‌تواند تقریباً روی هر سخت‌افزاری با اینترنت مناسب اجرا شود. این نخستین بازی متعلق به استودیوهای پلی استیشن است که تاکنون به سرویس GeForce Now اضافه شده و کاربران امیدوارند که آخرین مورد آن نباشد.

نسخه استریم بازی God of War می‌تواند با کیفیت 1440p و ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. این کیفیت ویژه‌ی کاربران سرویس موسوم به RTX 3080 است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از مدیاپلیر اختصاصی انویدیا SHIELD TV این بازی را با کیفیت 4K استریم کنند. افرادی که مسیر کلاود استریمینگ را انتخاب می‌کنند، می‌توانند خدای جنگ را روی Mac تا کیفیت 1440p یا 1600p تجربه کنند و کاربران موبایل نیز قادر هستند تا بازی را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

اضافه شدن بازی God of War به سرویس GeForce NOW

مثل همیشه کاربران سرویس RTX 3080 می‌توانند در هر دوره زمانی، هشت ساعت از گیم‌پلی بازی را تجربه کنند. این درحالی است که مشترکین Priority می‌توانند به‌صورت مداوم ۶ ساعت بازی کرده و اعضای عادی (رایگان) نیز در هر بار می‌توانند فقط یک ساعت بازی کنند.

اما همان‌طور که اشاره شد، God of War یکی از ۹ بازی جدیدی است که سرویس استریمینگ انویدیا اضافه می‌شود. بازی Lila’s Sky Ark، بازی Lumote: The Mastermote Chronicles، بازی MotoGP 22، بازی Space Punks، بازی Terraformers، بازی Warstride Challenges، بازی EQI و بازی Twin Mirror هشت مورد دیگری هستند که به این فهرست افزود می‌شوند.

فهرستی که چند ماه پیش از سرورهای انویدیا فاش شده بود، نشان می‌دهد که احتمالاً این تنها بازی از کنسول‌های پلی استیشن نیست که به سرویس جیفورس ناو اضافه می‌شود. بازی‌های Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Returnal و Demon’s Souls نیز مواردی هستند که احتمالاً در آینده به آن اضافه می‌شوند.


منبع nvidia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده