// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴

اعلام تاریخ انتشار بازی F1 2022

شرکت EA و کدمسترز به شکل رسمی بازی F1 2022 را با پخش یک تیزر بسیار کوتاه معرفی کردند.

چندی پیش بود که شرکت الکترونیک آرتز با یک تایمر خبر از معرفی رسمی بازی F1 2022 داد و شب گذشته، این بازی رسما با پخش تیزر ۳۰ ثانیه‌ای معرفی شد. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند بازی F1 2022 را روی کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز، استیم و کلاینت مخصوص الکترونیک آرتز)، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پیش خرید کنند. بازی در تاریخ ۱۰ تیر (۱ ژوئیه) عرضه خواهد شد.

در ادامه جزئیاتی از مزایای پیش‌خرید و حالت‌های مختلف بازی منتشر شد. کاربران با پیش‌خرید نسخه استاندارد، لایف استارتر پک F1، محتویات F1 22 New Era و پنج هزار پیت‌کوین (پول داخل بازی) را کسب خواهند کرد. این در حالی است که در صورت خرید چمپیونز ادیشن، تمامی محتویات نسخه استاندارد به‌علاوه آیکون‌های MyTeam و ۱۸ هزار پیت‌کوین به شما داده می‌شود. تازه نباید دسترسی زودهنگام (سه روز) کاربران چمپیونز ادیشن به بازی را فراموش کرد.

دانلود از آپارات

اگر تا ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) اقدام به‌ پیش‌خرید بازی کنید، پک محتویات با محوریت میامی به همراه کلاه مسابقه، لباس، دستکش، تی شرت، کلاه و عکس دیواری را هم به‌دست می‌آورید. در این بین از محتویات جدید بازی F1 2022 می‌توان‌به حالت F1 Sprint اشاره کرد که هنوز جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار نگرفته است.

کاربران در F1 2022 می‌توانند از گزینه‌های متنوع‌تری برای مسابقه دادن و ساخت یک رقابت شخصی‌سازی شده استفاده کنند. درکنار تمامی موارد ذکرشده، تام هندرسون، اینسایدر بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که F1 Life بزرگ‌ترین ویژگی این نسخه خواهد بود که درجریان آن بازیکنان لباس‌های جدید، لوازم جانبی و Supercarها را آزاد خواهند کرد. حالت‌های MyTeam و Career هم به F1 2022 بازخواهند گشت و این بار شاهد حالت اسپلیت اسکرین دونفره برای بخش چندنفره بازی هستیم.

F1 2022 از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند. گیمرهای کامپیوتر ازطریق هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive می‌توانند سراغ تجربه‌ی این بازی بروند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده