نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶

گودزیلا و کینگ کونگ در راه بازی Call of Duty: Warzone

شرکت اکتیویژن با پخش یک تریلر رویداد Operation Monarch کال آو دیوتی وارزون را معرفی کرد که گودزیلا و کینگ کونگ را به بازی می‌آورد.

بازی Call of Duty: Warzone اکتیویژن کراس‌اورهای منحصربه‌فردی با شماری از مجموعه‌ها نظیر Rambo (رمبو)، Die Hard (جان‌سخت) و Attack on Titan (حمله به تایتان) داشته است. همان‌طور که احتمالا حدس زده بودید، این روند کماکان ادامه خواهد داشت. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision با پخش تریلر جدیدی از یک کراس‌اور هیولایی برای این بازی بتل رویال رایگان رونمایی کرده است.

این تریلر رسما به معرفی رویداد Operation Monarch می‌پردازد که در میان سایر موارد، گودزیلا و کینگ کونگ را به‌عنوان اپراتورهای تازه به بازی وارزون اضافه می‌کند. با اینکه تریلر مورد بحث اطلاعات زیادی از رویداد آتی را در اختیار گیمرها نمی‌گذارد، اما یورش گودزیلا و کونگ به سوی یکدیگر را نشان می‌دهد و باعث افزایش هیجان بازیکن‌ها برای راه‌یابی قریب‌الوقوع آن‌ها به بازی می‌شود. هنوز معلوم نیست که آیا رویداد پیش‌رو نیز مانند رویدادهای قبلی دارای محدودیت زمانی خواهد بود یا خیر. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Call of Duty: Warzone را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

رویداد Operation Monarch برای برگزاری در تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) در نظر گرفته شده است و کاربران تمام پلتفرم‌های این محصول بتل رویال می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده