// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

مراحل ساخت بازی Roller Champions به پایان رسید

حساب کاربری توییتر Roller Champions اعلام کرده که مراحل ساخت این بازی رایگان به اتمام رسیده است.

در جریان E3 2019 بود که بازی رایگان (Free 2 Play) شرکت یوبیسافت با نام Roller Champions معرفی شد. بااین‌حال رفته رفته این بازی در سکوت خبری فرو رفت و دیگر اخبار خاصی از آن در دسترس قرار نگرفت. عده‌ای فکر می‌کردند که این بازی در وضعیت ساخت بدی به‌سر می‌برد یا حتی یوبیسافت آن را لغو کرده است.

این در حالی است که حساب کاربری توییتر Roller Champions با انتشار یک تصویر اعلام کرده که مراحل ساخت این بازی به اتمام رسیده است. به‌عبارتی بازی رولر چمپیونز گلد شده است. نکته جالب، این است که تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی درنظر گرفته نشده است و اعلام شده به‌زودی اطلاعات بیشتری را در روز عرضه بازی شاهد خواهیم بود.

Roller Champions یک بازی سه‌به‌سه است. بازیکنان هرتیم با به‌ٔست آوردن توپ باید آن را حفظ کرده و امتیاز کسب کنند. به‌عبارتی با دریافت توپ، باید دور زمین بدوید و سایر بازیکنان تیم مقابل هم برای گرفتن توپ شما را دنبال خواهند کرد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Roller Champions برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است. همچنین نسخه موبایل بازی هم در دست ساخت است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده