// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸

ارائه اولین نقشه جدید Rainbow Six Siege پس از گذشت سه سال

یوبیسافت به‌تازگی نقشه Emerald Plains را به بازی Rainbow Six Siege اضافه کرد که اولین نقشه‌ی کاملا جدید بازی پس از گذشت سه سال است.

جدا از عملکرد شرکت یوبیسافت در عرضه‌ی بازی‌های مختلف و ارائه محتوا برای آن‌ها، یک مورد بر کسی پوشیده نیست و آن هم پشتیبانی بسیار خوب از بازی Rainbow Six Siege در زمینه عرضه محتوای جدید است. بااین‌حال جالب است بدانید که تقریبا طی سه سال اخیر، یوبی سافت برای بازی تیراندازی اول شخص رقابتی خود نقشه‌ی کاملا جدیدی را منتشر نکرده نبود و شاهد بازطراحی نقشه‌های قدیمی بوده‌ایم. اما به‌تازگی نقشه‌ی جدید Emerald Plains از راه رسید.

در جریان فصل هفتم (Demon Veil) و درحالی که قبلا تیزرهایی پخش شده بودند، به‌تازگی نقشه Emerald Plains به بازی رینبو سیکس سیج اضافه شده است. به‌عبارتی پس از گذشت سه سال شاهد یک نقشه کاملا جدید برای این بازی هستیم. محیط نقشه‌ی ذکرشده در ایرلند شمالی واقع شده است و دارای یک باشگاه ورزشی و تفریحی و ساختمان‌ها و محیط‌های باز دیگر است که بازیکنان به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانند استراتژی‌های متفاوتی را پیاده‌سازی کنند.

یوبیسافت در توضیحات نقشه Emerald Plains نوشت: دو طبقه طراحی‌شده برای این نقشه، کاملا متمایز از یکدیگر هستند. طبقه پایین ساختاری مدرن دارد و طبقه بالا، ساختاری کلاسیک از یک عمارت را در راستای تاکید بر اهمیت فراخواندن و رد و بدل کردن اطلاعات به هم‌تیمی‌ها و جهت‌یابی محیط‌ها به نمایش می‌گذارد».

در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از نقشه Emerald Plains بازی Rainbow Six Siege را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که مدتی پیش، یک اپراتور و حالتی جدید هم در جریان فصل هفتم به بازی رینبو سیکس سیج اضافه شد.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده