// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰

بازه زمانی عرضه TMNT: Shredder’s Revenge در تریلر جدید مشخص شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge پخش شد و درجریان آن شاهد بازه زمانی عرضه بازی هستیم.

برای علاقه‌مندان به بای‌های Beat 'em Up و همچنین علاقه‌مندان به کاراکترهای لاک پشت‌های نینجا، بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که اول قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، اما تأخیر خورد و اعلام نشد که باید در چه تاریخی منتظر عرضه‌ی آن باشیم.

این در حالی است که به‌تازگی رسانه آی‌جی‌ان یک تریلر ۱۱ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge منتشر کرده است. در جریان گیم‌پلی پخش‌شده، شاهد گیم‌پلی و باس فایت دو مرحله ابتدایی بازی هستیم. نکته‌ی جالب، تایید حضور صداپیشه‌های چهار کاراکتر اصلی انیمیشن سریالی دهه ۸۰ میلادی لاک پشت‌های نینجا است.

به‌عبارتی کم کلارک صداپیشگی لئوناردو، بری گوردُن صداپیشگی دوناتلو، راب پالسن صداپیشگی رافائل و تونسند کولمن صداپیشگی مایکل آنجلو را برعهده خواهند داشت. جدا از این موارد، در انتهای ویدیو مشخص شد که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge در تابستان ۲۰۲۲ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده