// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲

اعلام زمان عرضه Sonic Origins با پخش تریلر جدید بازی

شرکت سگا به شکل رسمی اعلام که کالکشن پنج بازی قدیمی سونیک را دقیقا در چه تاریخی تقدیم گیمرها می‌کند.

ریمسترهای بازی Sonic the Hedgehog، بازی Sonic the Hedgehog 2، بازی Sonic the Hedgehog 3، بازی Sonic CD و بازی Sonic & Knuckles درکنار یکیدیگر تشکیل‌دهنده‌ی Sonic Origins هستند. براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که این کالکشن در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باک سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بازی‌های حاضر در کالکشن به انتخاب مخاطب می‌توانند با حالت Classic و حالت Anniversary اجرا شوند. در حالت کلاسیک شاهد اجرای با رزولوشن واقعی خود در سال‌های دور خواهیم بود و بازیکن جان‌های محدودی خواهد داشت. اما حالت Anniversary به شما جان‌های بی‌نهایت و رزولوشن بهتر برای اجرای درست روی نمایشگرهای عریض امروزی را می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

در Sonic Origins با تجربه‌ی مراحل موفق به کسب سکه‌ها می‌شود و سپس می‌توانید برای خرج کردن آن‌ها سراغ بخش موزه بروید؛ تا بتوانید محتوای بیشتر، چالش‌های تازه و مراحل ویژه را به‌دست بیاورید. این وسط برخی از طرفدارها به نوع طبقه‌بندی محتوای بازی توسط سگا اعتراض دارند. زیرا اگر می‌خواهید به تمام داشته‌های محصول از جمله برخی از انیمیشن‌های کاراکترها در منو و بعضی از آهنگ‌های قدیمی نسخه‌های اصلی دسترسی پیدا کنید، باید آماده‌ی خرید دو پک دی‌ال‌سی باشید. اگر نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی Sonic Origins سگا را بخرید، خود به خود به آن بسته‌های الحاقی نیز دسترسی دارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده