نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۲

بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft معرفی شد

بسته‌الحاقی جدید بازی آنلاین World of Warcraft، تجربه‌ی اژدهاسواری را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

روز گذشته شرکت بلیزارد انترتینمنت با برگزاری یک استریم آنلاین، از جدیدترین اکسپنشن بازی آنلاین World of Warcraft رونمایی کرد. این گسترش‌دهنده‌ی جدید که Dragonflight نام دارد، بازیکن‌ها را به سرزمین اژدهایان دنیای وارکرفت می‌برد.

براساس اطلاعات منتشرشده، در این اکسپنشن جدید، سقف لول‌های قابل ارتقای بازیکنان این بازی MMORPG تا ۷۰ افزایش پیدا کرده است. بازیکنان با سفر به سرزمین Dragon Isles و جست‌وجو در چهار منطقه‌ی اصلی آن می‌توانند به کشف مهارت‌ها و کوئست‌های پنهان در این سرزمین بپردازند. منطقه‌ی Waking Shores، دشت‌های Ohn’ahran، کوهستان Azure Span و معبد‌های زیرزمینی Thaldraszus چهار بخش اصلی سرزمین جزایر اژدها هستند.

به‌گفته‌ی بلیزارد، در این به‌روزرسانی یک کلاس و نژاد قابل بازی ترکیبی جدید نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این کلاس جدید که dracthyr Evoker نام دارد، اولین ترکیب بین کلاس‌ها و نژادهای بازی World of Warcraft از زمان انتشار این بازی به حساب می‌آید. بازیکنان توانایی انتخاب میان دو گروه Alliance و Horde را خواهند داشت و امکان استفاده از این کلاس در دو حالت Healer و Ranged Damage-Dealer نیز وجود دارد.

هیجان‌انگیزترین ویژگی این بسته الحاقی جدید به قابلیت Dragonriding مربوط می‌شود. از هنگام انتشار این محتوای جدید، بازیکنان می‌توانند پرواز با اژدها را به‌عنوان یکی از راه‌های حرکت در نقشه‌ی پهناور بازی انتخاب کنند. بازیکنان می‌توانند به شخصی‌سازی ویژگی‌های ظاهری اژدهای خود بپردازند و در عین حال با تکمیل بخش‌های بیشتری از این اکسپنشن، امکان پرواز طولانی‌تر و سریع‌تر با این موجودات افسانه‌ای را به دست بیاورند. همچنین به‌گفته‌ی سازندگان بازی سیستم Talent نیز بازطراحی شده است و از حالا این سیستم با رسیدن به هر سطح جدید، امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار بازیکن‌ها می‌گذارد. شما می‌توانید تریلر معرفی حماسی این بسته الحاقی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

گسترش‌دهنده‌های بزرگ بازی نقش‌آفرینی World of Warcraft معمولا هر دو سال یکبار عرضه می‌شوند و Dragonflight اولین اکسپنشن این بازی از زمان انتشار آپدیت Shadowlands در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ به‌حساب می‌آید.

مایک ایبارا، رئیس شرکت بلیزارد در خصوص این گسترش‌دهنده‌ی جدید می‌گوید: «بازیکنان دنیای وارکرفت برای مدت زیادی در انتظار بازگشت به ریشه‌های فانتزی حماسی این جهان بوده‌اند و حالا قرار است در Dragonflight با آن رو‌به‌رو شوند. این اکسپنشن بازیکنان را به کاوش عمیق‌تر در ماجراهای اژدهایان مشهور سری وارکرفت و سرزمین مادری افسانه‌ای آن‌ها دعوت می‌کند. ما بسیاری از سیستم‌های زیرساختی بازی را بهبود داده‌ایم تا مطمئن شویم که می‌توانیم تجربه‌ای که کاربران انتظار دارند را نه فقط برای این اکسپنشن، بلکه در سال‌های آینده نیز ادامه دهیم».

در جریان این رویداد بلیزارد همچنین از عرضه‌ی دوباره‌ اکسپنشن محبوب Wrath of the Lich King Classic خبر داد. این گسترش‌دهنده که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، روایت داستان اصلی بازی پر طرفدار وارکرفت ۳ و ماجراهای لیچ کینگ را به سرانجام می‌رساند.

اضافه شدن کلاس Death Knight و طراحی هنرمندانه سرزمین Northrend باعث شده است تا بسیاری از هواداران دنیای وارکرفت، این اکسپنشن را یکی از بهترین بسته‌های الحاقی منتشرشده برای این سری بدانند. این گسترش‌دهنده اواخر امسال در دسترس بازیکنان سرویس World of Warcraft Classic قرار می‌گیرد. همچنین بازیکنان برای ثبت‌نام در بتای محدود این اکسپنشن به سایت رسمی ورلد آو وارکرفت کلاسیک مراجعه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی این اکسپنشن را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هفته‌ی گذشته مایک ایبارا در واکنش به شایعات به‌وجود آمده درخصوص اضافه شدن فناوری توکن‌ غیر قابل معاوضه یا NFT به بازی‌های شرکت بلیزارد اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزودن ارزهای مجازی و NFTها به پلتفرم‌های آنلاین بلیزارد وجود ندارد.

براساس آخرین گزارش‌ها، بلیزارد برنامه‌هایی برای رونمایی کامل بازی وارکرفت برای پلتفرم‌های موبایل در ماه آینده دارد. هنوز جزئیات دقیق‌تری از این بازی که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شود در دسترس نیست، اما براساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که تجربه‌ی بازی برای کاربرها رایگان خواهد بود و این بازی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار اکسپنشن بزرگ Dragonflight در دسترس نیست. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده