نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴

فاش شدن حجم احتمالی نسخه PS5 بازی Evil Dead: The Game

ظاهرا بازی چندنفره ترسناک Evil Dead: The Game شرکت Saber Interactive فضای زیادی را در کنسول پلی استیشن 5 اشغال نخواهد کرد.

زمان زیادی از انتشار یک بازی جدید از مجموعه‌ی Evil Dead می‌گذرد. در نتیجه باتوجه‌به محبوبیت بالای این مجموعه‌ی ترسناک جای تعجبی ندارد که بسیاری از بازیکن‌ها منتظر Evil Dead: The Game باشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از این بازی چندنفره در آستانه‌ی انتشار آن فاش شده است.

ظاهرا فضای مورد نیاز برای ذخیره‌ی بازی در کنسول نسل ۹ شرکت سونی مشخص شده است. با استناد به گزارش حساب توئیتر PlaystationSize که به‌روزرسانی‌های پایگاه داده PSN را ردیابی می‌کند، حجم دانلود بازی Evil Dead: The Game در کنسول پلی استیشن 5 تنها ۴.۹۶۶ گیگابایت خواهد بود. البته این شامل به‌روزرسانی روز اول نمی‌شود و باید دید که آیا چنین آپدیتی برای بازی در نظر گرفته شده است یا خیر.

ظاهرا پری‌لود بازی مُرده‌ی شریر نیز در تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردبهشت) آغاز می‌شود و گیمرها می‌توانند چند روز قبل از عرضه‌ی محصول به‌سراغ دانلود آن بروند. نظر به اینکه زمان زیادی تا انتشار بازی Evil Dead: The Game باقی نمانده است، احتمالا این جزئیات به‌زودی از سوی شرکت Saber Interactive تأیید خواهند شد. کاربران کامپیوتر نیز منتظر رونمایی از مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هستند که هنوز اعلام نشده است.

بازی Evil Dead: The Game دارای نقشه‌های متنوع از جمله کلبه‌ی درون جنگل از سری فیلم‌های مُرده‌ی شریر و بیش از ۲۵ نوع سلاح نظیر اره‌برقی مشهور اش ویلیامز خواهد بود. مدتی قبل این بازی با تأخیر مواجه شد و اکنون می‌دانیم که در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) قرار می‌گیرد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز در زمان دیگری به‌دست بازیکن‌های کنسول هیبریدی نینتندو می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده