// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۷

ساخت بازی Star Wars جدید توسط ایمی هنیگ

ایمی هنیگ، کارگردان سه بازی نخست مجموعه‌ی آنچارتد اکنون رئیس استودیو Skydance New Media است و این تیم روی بازی جدید جنگ ستارگان کار می‌کند.

استودیو بازی‌سازی Skydance New Media به ریاست ایمی هنیگ مدتی قبل اعلام کرد که در همکاری با مارول مشغول ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی داستانی و اورجینال است؛ اثری که به‌عنوان یک بلاک‌باستر در جهان مارول تولید می‌شود. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که اسکای‌دنس نیو مدیا روی یک بازی جنگ ستارگان هم کار می‌کند.

این Star Wars جدید استودیو Skydance New Media قرار است یک «بازی اکشن-ادونچر سینمایی غنی با داستان اورجینال» باشد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که به یاد می‌آوریم ایمی هنیگ، خالق سه بازی Uncharted قبلا روی یک بازی جاه‌طلبانه‌ی جنگ ستارگان در استودیو Visceral Games شرکت EA کار می‌کرد. آن پروژه لغو شد و ویسرال گیمز در سال ۲۰۱۷ از بین رفت.

هنیگ پس از اعلام خبر در دست ساخت بودن بازی جنگ ستارگان جدید خود گفت: «بارها این را توصیف کرده‌ام که چگونه تماشای فیلم Star Wars در سال ۱۹۷۷ میلادی، اساسا مغز نسخه‌ی ۱۲ساله‌ی من را از ابتدا سیم‌کشی کرد. استار وارز در آن زمان به شکلی فوق‌العاده، آینده و زندگی خلاقانه‌ی من را شکل داد. از همکاری مجدد با Lucasfilm Games برای داستان‌گویی تعاملی در این کهکشان که به آن عشق می‌ورزم، خوشحالم».

بازی مارولی امی هنیگ و استودیو Skydance New Media

باتوجه‌به این حقیقت که لوکاس‌فیلم گیمز و مارول گیمز هر دو بخشی از دیزنی هستند، اکنون می‌دانیم که هر دو پروژه‌ی استودیو Skydance New Media در همکاری با این شرکت بزرگ ساخته می‌شود. اسکای‌دنس نیو مدیا می‌گوید که برخی از بازی‌سازهای آن سابقه‌ی چند دهه فعالیت ویدیوگیمی را دارند و روی بازی‌های AAA اکشن و ادونچر کار کرده‌اند. همچنین تعداد زیادی از افراد خلاق به این استودیو مشاوره می‌دهند؛ افرادی متفاوت با یکدیگر که سابقه‌ی کار روی فیلم‌ها، سریال‌ها، کمیک‌ها و بازی‌ها را دارند.

بازی Star Wars Eclipse استودیو کوانتیک دریم، بازی جهان-باز Star Wars استویو Massive Entertainment شرکت یوبیسافت، دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، بازی شوتر اول-شخص Star Wars استودیو ریسپاون اینترتینمنت شرکت EA و ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic توسط استودیو Aspyr و شرکت سونی. پنج بازی نام‌برده را می‌توان درکنار استار وارز جدید استودیو Skydance New Media به‌عنوان ۶ ویدیوگیم AAA در حال ساخت در جهان جنگ ستارگان شناخت.

در این بین می‌دانیم که Respawn علاوه‌بر دو پروژه‌ی نام‌برده، یک بازی استراتژی استار وارز هم دارد که در همکاری با استودیو Bit Reactor تولید می‌شود. از آن سو شرکت Zynga که در حال خریداری شدن توسط تیک-تو اینتراکتیو است، روی بازی Star Wars: Hunters کار می‌کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده