نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

پخش تریلر سینمایی رویداد The Shrouded Deep بازی Sea of Thieves

استودیو ریر تریلر سینمایی جدیدی از رویداد The Shrouded Deep بازی Sea of Thieves را به اشتراک گذاشت که پیش زمینه‌ی داستانی این ماجراجویی تازه را نشان می‌دهد.

بازی Sea of Thieves استودیو Rare در طول این سال‌ها پیوسته در حال گسترش بوده است. این بازی اکشن ماجراجویی به‌طور مرتب میزبان به‌روزرسانی‌های جدیدی می‌شود تا محتویاتی را برای تجربه در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد. همان‌طور که قبلا اعلام شد، توسعه‌دهنده‌ی بازی برنامه‌هایی نیز برای ارائه محتوای بیشتر به گیمرها در سال جاری دارد.

با پایان یافتن رویداد Shrouded Islands که یکی از ماجراجویی‌های بازی به‌حساب می‌آمد، بازیکن‌ها خود را برای ماجراجویی دیگری آماده می‌کنند. رویداد دارای محدودیت زمانی بعدی بازی Sea of Thieves که The Shrouded Deep نام دارد، در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود. این ماجراجویی تازه زمان زیادی را برای بررسی همه‌ی محتویات منحصربه‌فرد آتی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

استودیو Rare یک تریلر سینمایی تازه از رویداد The Shrouded Deep به اشتراک گذاشته است که پیش زمینه‌ای از خط داستانی آن ارائه می‌دهد. ظاهرا بازیکن‌ها در این ماجراجویی برای یافتن و احضار «شبح پنهان» راهی دریا می‌شوند. شما می‌توانید تریلر تازه بازی Sea of Thieves را در ادامه تماشا کنید. این بازی اکشن ماجراجویی درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده