نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷

کاهش تعداد بازیکنان همزمان Babylon’s Fall تا کمتر از ۱۰ نفر روی پی سی

به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بازی Babylon’s Fall همچنان در جلب نظر بازیکنان با مشکلاتی مواجه هستند؛ چرا که آمار بازیکنان همزمان این اثر در هفته‌ی گذشته به کمترین حد خود رسید.

Babylon’s Fall جدیدترین محصول شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی پلاتینیوم گیمز به شمار می‌آید که از زمان انتشار خود نتوانسته است در جلب نظر منتقدین و بازیکنان موفق ظاهر شود. در هفته‌های گذشته شاهد کاهش شدید بازیکنان همزمان این اثر چندنفره بودیم؛ به‌طوری که طبق آخرین آمار برای مدت کوتاهی تعداد بازیکنان همزمان پلتفرم پی سی به عدد هشت رسیده است.

طبق گزارش Tech Radar، بای آنلاین Babylon’s Fall در طول این هفته به زحمت بیش از ۱۰۰ بازیکن همزمان داشته است. همچنین آخرین آمارهای SteamDB نشان می‌دهند که تعداد بازیکنان این بازی روی استیم در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) برای مدت کوتاهی به زیر ۱۰ نفر رسیده است. بازی Babylon’s Fall در اواخر ماه گذشته منتشر شد و شروع بزرگی را تجربه نکرد؛ درواقع تعداد بازیکنان همزمان زمان عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم استیم تنها ۶۵۰ نفر بودند.

برای مقایسه‌ی عملکرد بازی Babylon’s Fall با سایر بازی‌های سرویس‌محور اسکوئر انیکس، می‌توان به بازی Marvel’s Avengers اشاره کرد که در زمان انتشار ۲۸ هزار بازیکن همزمان داشت اما توسط مدیران این شرکت به‌عنوان یک شکست شناخته شد. همچنین بازی Outriders، بازی سرویس‌محور دیگر اسکوئر انیکس در زمان انتشار به تعداد ۱۲۵ هزار بازیکن همزمان رسید که تا حدودی عملکرد موفقیت‌آمیزی به شمار می‌آید.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده