نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

جدایی کارگردان خلاق Child of Light از یوبیسافت پس از ۱۹ سال

پاتریک پلورد، توسعه‌دهنده‌ی باسابقه‌ی آثاری نظیر Child of Light و Far Cry 3 پس از ۱۹ سال فعالیت در یوبیسافت تصمیم به ترک این شرکت گرفت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پاتریک پلورد، توسعه‌دهنده‌ی باسابقه‌ی یوبیسافت پس از ۱۹ سال فعالیت این شرکت را ترک کرده است. مدیر نوآوری در تیم‌های سازنده‌ی بازی Child of Light، بازی Watch Dogs 2 و بازی Far Cry 3 قصد دارد به‌عنوان عضوی از یک آژانس مشاوره‌ی مستقل فعالیت کند و خارج از ساختار سنتی یوبیسافت به کار خود ادامه دهد.

پاتریک پلورد به‌تازگی در این خصوص به رسانه Axios گفت: «بیشتر وقت من برای کار با یوبیسافت سپری می‌شود، اما اکنون شغلی خارج از ساختار سنتی شرکت خواهم داشت و می‌توانم بدون نیاز به گرفتن اجازه از کارفرما به فعالیت در سایر زمینه‌های فرعی بازی‌ها بپردازم که مدتی آن‌ها را دنبال می‌کردم».

استفن توتیلو، خبرنگار رسانه‌ی Axios بیانیه‌ی یوبیسافت برای تأیید خروج پاتریک پلورد از شرکت را توئیت کرد که در آن آمده است: «ما می‌توانیم تصدیق کنیم که پاتریک یوبیسافت را ترک می‌کند، اما مشاوره‌هایی را به برخی از مدیران نوآوری و به تیم تحریریه در پروژه‌های خاص بنا به درخواست آن‌ها ارائه می‌دهد».

پلورد از زمان پیوستن به یوبیسافت در سمت‌های مختلف روی برخی از برجسته‌ترین آثار این ناشر کار کرده است. او به‌عنوان طراح مراحل در تیم تولید مجموعه بازی Assassin’s Creed فعالیت داشت و سپس به‌عنوان کارگردان خلاق بازی فار کرای 3 انتخاب شد. پاتریک پلورد پس از کار روی بازی‌های Child of Light و واچ داگز 2 تصمیم گرفت به‌سراغ سمت سردبیری در یوبیسافت برود و تا پایان کار خود در این شرکت، در آن قسمت مشغول فعالیت بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده