// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

انتشار دو نقشه جدید برای بازی Halo Infinite با شروع فصل ۲

سازندگان هیلو اینفینیت با یک تریلر جدید اعلام کردند که نقشه Catalyst و نقشه Breaker در تاریخ ۱۳ اردیبهشت با شروع فصل ۲ بازی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند.

فصل دوم بازی Halo Infinite در تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) از راه می‌رسد. اکنون براساس اخبار بازی می‌دانیم که دو نقشه با نام‌های Catalyst و Breaker بخشی از محتوای این فصل را تشکیل می‌دهند. نقشه Catalyst به Arena اضافه می‌شود و Breaker یکی از نقشه‌های Big Team Battle خواهد بود.

Catalyst به‌عنوان یک نقشه‌ی متقارن معرفی شده است که بازیکن‌ها را در محیطی گسترده با ساختار تونل‌مانند قرار می‌دهد. از آبشارها و دیوارهای پوشیده از گیاه تا یک پل که دو طرف نقشه را به یکدیگر متصل می‌کند، عناصر تشکیل‌دهنده‌ی مناطق Catalyst هستند.

در آن سو نقشه Breaker را می‌بینیم که از ساختاری نامتقارن بهره می‌برد. پایگاه هر گروه از بازیکن‌ها در این نقشه بیشتر با ضایعات عظیم به‌جا مانده از سفینه‌ها ساخته شده است. داخل این محیط، پرتو برنده‌ی پلاسما عملا ساختار کلی را از وسط نصف می‌کند. این پرتو به‌گفته‌ی سازندگان یک المان پویا در گیم‌پلی به شمار می‌آید؛ تا هم چالش‌برانگیز باشد و هم در زمان درست، فرصت‌هایی را برای بازیکن به وجود بیاورد. شما می‌توانید تریلر رونمایی از دو نقشه‌ی جدید بازی هیلو اینفینیت را در ادامه به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بدون شک طی روزهای آتی شاهد ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به فصل دوم از سوی تیم ساخت بازی خواهیم بود. در همین حین می‌دانیم که استودیو Certain Affinity مشغول کار روی محتوای تازه و هیجان‌انگیز برای Halo Infinite است. بخش مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت به‌عنوان یک بازی رایگان روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس مخاطب‌ها قرار دارد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده