نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹

انتشار جزئیات محتواهای آتی بازی Assassin’s Creed Valhalla

شرکت یوبیسافت جزئیاتی از محتواهای رایگان بعدی بازی Assassin’s Creed Valhalla به اشتراک گذاشت که در هفته‌های پیش‌رو در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarok نیز با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و محتویات بیشتری را در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبیسافت جزئیات بیشتری از محتوای ماه آوریل و می این بازی اکشن نقش‌آفرینی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

شرکت یوبیسافت اخیرا از محتویات رایگانی رونمایی کرد که طی هفته‌های آینده به بازی Assassin’s Creed Valhalla راه خواهد یافت. این بازی نقش‌آفرینی جهان-باز در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) میزبان به‌روزرسانی ۱.۵.۱ و بسته‌ی Mastery Challenge دیگری خواهد شد. یک رویداد دارای محدودیت زمانی تازه با نام Ostara Festival نیز در بازه‌ی زمانی ۲۱ آوریل تا ۱۲ می (۱ تا ۲۲ اردیبهشت) در دسترس قرار می‌گیرد. افزون‌براین، گیمرها می‌توانند انتظار عرضه‌ی به‌روزرسانی ۱.۵.۲ و Armory جدیدی را در زمانی نامعلوم از ماه می داشته باشند.

شرکت یوبیسافت هنوز جزئیات دقیق‌تری از به‌روزرسانی‌های بعدی Assassin’s Creed Valhalla را منتشر نکرده است و نمی‌دانیم که چه محتویاتی را به‌همراه می‌آورند، اما طرفدارها می‌توانند انتظار رفع تعدادی از مشکلات بازی را داشته باشند. وقتی توسعه‌دهندگان جزئیات بیشتری از آپدیت‌های آتی به اشتراک بگذارند، شما را در جریان قرار خواهیم داد. بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است.

محتویات آتی بازی Assassin’s Creed Valhalla


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده