نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳

تمرکز تریلر تازه Overwatch 2 روی سرآغاز داستان کاراکتر سوجرن

شرکت بلیزارد اینترتینمنت تریلر جدیدی از بازی Overwatch 2 را به اشتراک گذاشت که چگونگی پیوستن ویویان چیس به سازمان را نشان می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد اینترتینمنت تریلر جدیدی از بازی Overwatch 2 به اشتراک گذاشت که روی ویویان چیس ملقب به سوجرن، آخرین قهرمان این اثر تمرکز دارد. در ماه مارس ۲۰۲۰ تریلر دیگری از بازی اورواچ ۲ پخش شد که سرآغاز داستان کاراکتر اِکو را نشان می‌داد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای این تریلر بنشینید تا متوجه شوید که چه چیزی باعث پیوستن Sojourn به سازمان جهانی حافظ صلح شده است.

دانلود از آپارات

ویویان چیس در ابتدا یکی از اعضای نیروهای عملیات ویژه‌ی کانادا بود و در بحبوحه‌ی بحران آمنیک (Omnic Crisis) با اورواچ همکاری می‌کرد. جک موریسون ملقب به سولجر ۷۶ (Soldier 76) پس از پایان یافتن جنگ دست یاری به سوی سوجرن دراز کرد و این قهرمان را به تیم اضافه کرد. ویویان چیس گاهی در مأموریت‌ها شرکت می‌کند و گاهی فرماندهی عملیات را در دست می‌گیرد، اما مأموریت شخصی این کاراکتر «بازگرداندن تک‌تک اعضای سازمان به خانه» است. تریلر تازه با خروج سوجرن از اورواچ به پایان می‌رسد، اما نوید از راه رسیدن مورد جدیدی در آینده را به طرفدارها می‌دهد.

مدتی قبل شرکت بلیزارد اینترتینمنت تاریخ آغاز نخستین بتای خصوصی بازی Overwatch 2 را اعلام کرد که بخش PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) را مورد آزمایش قرار می‌دهد. این نسخه‌ی بتا در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) در دسترس گروه بزرگی از افراد آزمایش‌کننده قرار می‌گیرد تا سیستم‌ها، محتواها و ویژگی‌های تازه پیش از انجام تست پایداری سرورها مورد آزمایش قرار گیرد. بتای بازی اورواچ ۲ شامل بخش 5v5، قهرمان جدیدی با نام سوجرن، چهار نقشه‌ی تازه، حالت جدیدی تحت عنوان Push، بازسازی قهرمان‌ها و سیستم Ping جدید می‌شود.

تریسر در بازی Overwatch 2

آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی بتای بازی Overwatch 2 براساس عوامل مختلفی ازجمله منطقه‌ی بتل‌نت، زمان ثبت‌نام و مشخصات سخت‌افزاری کامپیوتر انتخاب می‌شوند. بازیکن‌ها در صورت پذیرش باید یک نسخه از بازی Overwatch 1 را برای دسترسی به اولین نسخه‌ی بتا در اختیار داشته باشند. با اینکه این بتای خصوصی تنها در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما شرکت Blizzard در نظر دارد تا در نسخه‌های بتای آتی از کاربران کنسول‌ها نیز استفاده کند. شما می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتای اورواچ ۲ روی کامپیوتر را در ادامه مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز (برای تجربه‌ی بتا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه)

  • سیستم‌عامل: ویندوز 7 یا ویندوز 8 یا ویندوز 10 (آخرین سرویس پک) ۶۴ بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i3 یا AMD Phenom X3 8650
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 600 series یا AMD Radeon HD 7000 series
  • حافظه‌ی رم: ۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی (برای تجربه‌ی بتا با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و تنظیمات گرافیکی معمولی)

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10 (آخرین سرویس پک) ۶۴ بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i7 یا AMD Ryzen 5
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 یا AMD R9 380
  • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۰ گیگابایت

بازی Overwatch 2 در جریان رویداد BlizzCon سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار معرفی شد. شرکت بلیزارد اینترتینمنت در آن زمان از انتقال تمام لوازم تزئینی و پیشرفت‌های بازیکن‌ها از نسخه‌ی اصلی به نسخه‌ی دوم خبر داد. بازی اورواچ ۲ داستان و محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط) بیشتری را درکنار همه‌ی ۳۱ قهرمان قبلی با ظاهری به‌روز را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بازی شامل قهرمانان جدیدی نیز خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به Sojourn اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده