نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳

برگزاری رویداد QuakeCon 2022 به شکل آنلاین

کوئیک‌کان با رویدادی صرفا آنلاین در سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد، اما شرکت بتسدا از همین حالا مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری حضوری آن در سال آینده است.

اگر جزو افرادی هستید که از رویداد سالانه‌ی کوئیک‌کان لذت می‌برید، خبرهای خوبی برای شما داریم. رویداد سالانه‌ی QuakeCon استودیو id Software و شرکت Bethesda در سال ۲۰۲۲ میلادی بار دیگر باز خواهد گشت و در بازه‌ی زمانی ۱۸ تا ۲۰ اوت (۲۷ تا ۲۹ مرداد) شاهد برگزاری آن خواهیم بود. متأسفانه طرفدارها نمی‌توانند به‌شکل حضوری در کوئیک‌کان ۲۰۲۲ شرکت کنند و این رویداد صرفا به‌صورت دیجیتالی پیگیری خواهد شد.

حساب توپیتر کوئیک‌کان با انتشار اطلاعیه‌ی جدیدی اعلام کرد که رویداد QuakeCon 2022 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. ظاهرا شرکت بتسدا به‌دلیل تردیدهای پیرامون ویروس کرونا احساس می‌کرد که میزبانی موفقیت‌آمیز چنین رویدادی به‌شکل حضوری نیازمند برنامه‌ریزی‌های بیشتری است و از انجام درست این کار در سال جاری اطمینان نداشت. بااین‌حال آن‌ها از همین حالا مشغول برنامه‌ریزی برای بازگشت به قالب حضوری معمول در سال آینده هستند.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند، باید بگوییم که کوئیک‌کان یک همایش سالانه به میزبانی بتسدا است که بازی‌های تازه و آتی ساخته‌شده توسط استودیوهای متعلق به این شرکت را به نمایش می‌گذارد. رویداد QuakeCon 2020 به‌خاطر شیوع ویروس کرونا کاملا لغو شد و برگزاری رویداد سال ۲۰۲۱ نیز به‌شکل مجازی بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده