نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸

بازی Capcom Arcade 2nd Stadium معرفی شد

اخیرا کپکام به معرفی دومین نسخه از سری Capcom Arcade Stadium پرداخت تا مجموعه‌ی جدیدی از بازی‌های کلاسیک و آرکید را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

سال گذشته کپکام ۳۲ بازی کلاسیک آرکید و محبوب خود را در قالب کالکشن Capcom Arcade Stadium گردآوری و منتشر کرد. این آثار از نخستین محصولات کپکام به شمار می‌‌آیند و مربوط‌به سال‌های اولیه‌ی فعالیت این شرکت محبوب هستند. چندی پیش یک رده‌بندی سنی مربوط‌به سری Capcom Arcade Stadium در کشور کره‌جنوبی ثبت شد که به انتشار احتمالی نسخه‌ی دوم این کالکشن اشاره داشت.

حال به‌تازگی کپکام در حساب توییتر خود به‌صورت رسمی انتشار نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی Capcom Arcade Stadium را تایید کرد. این نسخه قرار است ۳۲ بازی کلاسیک و آرکید دیگر به‌همراه امکان دانلود رایگان بازی SonSon را در اختیار طرفداران قرار دهد. در همین حال، کپکام اعلام کرد که هرکس اقدام به پیش‌خرید یا خرید زودهنگام بازی Capcom Fighting Collection کند، مجموعه‌ی Three Wonders را به‌عنوان جایزه در زمان انتشار دومین نسخه‌ی Capcom Arcade Stadium دریافت خواهد کرد.

یکی از بازی‌های آرکید Capcom Arcade 2nd Stadium

هنوز جزئیات زیادی در مورد مجموعه‌ی Capcom Arcade 2nd Stadium منتشر نشده اما کپکام قول انتشار اطلاعات بیشتر در آینده‌ای نزدیک را داد. این کالکشن هنوز زمان انتشار رسمی و مشخصی ندارد اما باتوجه‌به اطلاعات درج شده در فروشگاه ایکس باکس احتمالا برای عرضه در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۱ (۲۲ ژوئیه‌ ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین پلتفرم‌های مقصد این مجموعه شامل نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهند بود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما و سایر کاربران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده