نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴

اعلام مزایای پیش خرید Capcom Fighting Collection ؛ پخش تریلر تازه بازی

بازیکن‌ها با پیش خرید بازی Capcom Fighting Collection می‌توانند صاحب ۵ تصویر منحصربه‌فرد و ۱۸ آهنگ ریمیکس شوند.

اوایل سال جاری کپکام سراغ معرفی یک مجموعه از بازی‌های کلاسیک با نام Capcom Fighting Collection رفت. این کالکشن که برای انتشار در تیرماه امسال در نظر گرفته شده است، شامل چندین بازی مبارزه‌ای نظیر بازی Darkstalkers: The Night Warriors، بازی Vampire Savior: The Lord of Vampire، بازی Cyberbots: Fullmetal Madness و بازی Hyper Street Fighter II می‌شود. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی کپکام فایتینگ کالکشن پخش شد تا بازیکن‌ها بدانند که باید چه انتظاراتی از آن داشته باشند.

دانلود از آپارات

بازی Capcom Fighting Collection درکنار چندین بازی مبارزه‌ای کلاسیک کپکام شامل ۴۰۰ قطعه موسیقی، موزه‌ای با بیش از ۵۰۰ تصویر هنری، حالت تمرینی، امکان ذخیره و قابلیت Rollback Netcode برای کاهش تأخیر در پردازش فریم‌های تصاویر است. بازی‌های Vampire Hunter 2 و Vampire Savior 2 نیز در این کالکشن گنجانده شده است که قبلا تنها در ژاپن در دسترس قرار گرفته بود. تمام بازی‌های این کالکشن دارای بخش آنلاین خواهند بود و امکان تجربه‌ی آن‌ها در حالت‌های Ranked ،Casual و Custom برای بازیکن‌ها فراهم شده است.

کسانی که بازی Capcom Fighting Collection را پیش خرید می‌کنند یا قبل از تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) سراغ تهیه‌ی آن می‌روند، محتویات بیشتری را در بخش موزه درون بازی دریافت می‌کنند. این محتوای اضافی شامل ۱۸ آهنگ ریمیکس (۸ موسیقی از CAP-JAMS، شش موسیقی از Knxwledge و یک موسیقی از Mndsgn ،KEIZOmachine ،Olive Oil و Matt Cab) و ۵ تصویر هنری (از چیساتو میتا، یوری کاتایوا، ریوجی هیگوراشی، تامیو و ساکوتامو) است. با پیش خرید و تهیه‌ی زودهنگام این کالکشن می‌توان به یک بازی اضافی با نام Three Wonders در کالکشن Capcom Arcade 2nd Stadium دسترسی پیدا کرد که اخیرا شاهد معرفی آن از سوی کپکام بودیم.

بازی Capcom Fighting Collection در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود. کپکام بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection را در سال ۲۰۱۸ در دسترس گیمرها قرار داد که شامل ۱۰ بازی از مجموعه‌ی استریت فایتر بود. کالکشن بازی‌های Street Fighter توسط استودیو Digital Eclipse توسعه یافته بود که در زمینه‌ی کار روی آثار کلاسیک تخصص دارند. اما از قرار معلوم تیم دیگری روی Capcom Fighting Collection کار می‌کند.

فهرست کامل آثار موجود در بازی Capcom Fighting Collection

  • بازی Darkstalkers: The Night Warriors
  • بازی Night Warriors: Darkstalkers’ Revenge
  • بازی Vampire Savior: The Lord of Vampire
  • بازی Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge
  • بازی Vampire Savior 2: The Lord of Vampire
  • بازی Red Earth
  • بازی Cyberbots: Fullmetal Madness
  • بازی Super Gem Fighter Mini Mix
  • بازی Super Puzzle Fighter II Turbo
  • بازی Hyper Street Fighter II


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده