نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹

اضافه شدن‌ حالت‌های تازه در به‌روزرسانی جدید بازی Metroid Dread

آپدیت جدید بازی محبوب Metroid Dread حالت‌های بازی Boss Rush را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

روز گذشته نینتندو اعلام کرد به‌روزرسانی جدید بازی Metroid Dread به‌صرورت رایگان برای دارندگان بازی در دسترس قرار گرفته است. این به‌روزرسانی که ورژن بازی را به نسخه‌ی 2.1.0 ارتقا می‌دهد، محتویات جدیدی را برای به چالش کشیدن بازیکنان حرفه‌ای سری متروید فراهم می‌کند. در اولین بخش جدید اضافه شده که Boss Rush نام دارد، پس از به اتمام رساندن بخش داستانی بازی بازیکنان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر ۱۲ باس فایت اصلی بازی را شکست دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده، در این مود هر آسیبی که در جریان هرکدام از مبارزات به بازیکن وارد شود، به باس‌فایت بعدی نیز انتقال پیدا می‌کند؛ بنابراین در هنگام حمله باید مراقب این ضربه‌ها باشید. البته همه‌ی سلاح‌ها و تجهیزات ساموس پس از پایان هر مبارزه به‌صورت خودکار ریلود می‌شود. همچنین در‌صورت شکست خوردن بازیکنان می‌توانند یکبار دیگر مرحله‌ای را که در آن قرار دارند تکرار کنند، هرچند اینکار باعث اضافه شدن چند ثانیه جریمه به زمان کلی این چالش می‌شود.

ساموس در بازی Metroid Dread

دومین حالت جدید این به‌روزرسانی که به آپدیت قبلی بازی نیز مربوط است، Dread Rush نام دارد و برای دسترسی به آن، بازیکنان باید ابتدا یکبار بخش داستانی بازی را روی درجه‌ی سختی Dread Mode به‌پایان برسانند. در این چالش مانند مود Boss Rush، بازیکنان دربرابر باس‌فایت‌های اصلی بازی برای دستیابی به بهترین زمان ممکن مبارزه خواهند کرد، با این تفاوت که کوچک‌ترین ضربه‌ی وارد شده به ساموس باعث به‌پایان رسیدن آن دور می‌شود و پلیرها باید از باس اول دوباره شروع کنند.

سومین چالش بازی با نام Survival Rush نیز پس از به‌پایان رساندن مدهای قبلی آزاد می‌شود و برای انجام آن بازیکنان باید در مدت زمان پنج دقیقه تا جای ممکن بیش‌ترین تعداد باس‌فایت‌ها را شکست دهند. با نابودی هر یک از باس‌ها نیز زمان تشویقی اضافه‌ای به زمان در اختیار بازیکن‌ها افزوده می‌شود.

چشم‌های سموس در بازی Metroid Dread

مقاله‌ مرتبط:

این دومین به‌روزرسانی بزرگ بازی از زمان انتشار آن در ماه اکتبر سال گذشته به‌حساب می‌آید. اولین آپدیت بازی که در ماه فوریه منتشر شد و دو درجه سختی Dread Mode و Rookie Mode را در دسترس کاربران قرار داد. در درجه‌ی سختی Dread که برای بازیکنان سرسخت و هواداران قدیمی بازی‌های متروید طراحی شده است، بازیکنان با دریافت تنها یک ضربه تمام نوار سلامتی خود را از دست می‌دهند. درجه‌ی سختی Rookie نیز برای پلیرهای طراحی شده است که چندان به‌دنبال مبارزات استرس‌آور و دشوار نیستند و قصد لذت بردن از داستان و گیم‌پلی خلاقانه بازی را دارند.

در این حالت سلامتی سریع‌تر بازیابی می‌شود و در هنگام مبارزات نیز آسیب کمتری از باس‌فایت‌ها دریافت می‌کنید. براساس گزارش های مالی منتشر شده از سوی نینتندو، به‌نظر می‌رسد Metroid Dread از همین حالا به پرفروش‌ترین نسخه‌ی سری متروید تبدیل شده است. آخرین آمار مالی این بازی از فروش ۲.۷۴ میلیونی Metroid Dread تا انتهای دسامبر ۲۰۲۱ خبر می‌دادند که استقبال دارندگان کنسول نینتندو سوییچ از این بازی اکشن ماجراجویی را نشان می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده