نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

شایعه: بازی Ghost Recon جدید یوبیسافت در دست ساخت است

رسانه Kotaku در گزارشی مدعی شد که بازی جدیدی از مجموعه Ghost Recon در استودیوی پاریس شرکت یوبیسافت در دست ساخت است و شاید در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

مجموعه بازی Ghost Recon چند سالی است که با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و حتی برای مدتی به نظر می‌رسید که هیچ برنامه‌ی مشخصی برای آینده‌ی آن در نظر گرفته نشده است. یوبیسافت به‌تازگی از پایان پشتیبانی از بازی Ghost Recon Breakpoint خبر داد؛ محصولی که چندان مطابق میل سازندگان خود عمل نکرد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این به معنای پایان کار سری Ghost Recon نیست و قسمت جدید این مجموعه فاصله‌ی بسیار زیادی تا انتشار ندارد.

کوتاکو در گزارشی مدعی شد که منابع متعددی ساخت بازی جدید Ghost Recon از خط اصلی این مجموعه را تأیید کردند. براین اساس گفته می‌شود که بازی در استودیوی پاریس یوبیسافت در حال توسعه است. ظاهرا این پروژه که با اسم رمز OVER جلو می‌رود، اولین‌بار در اطلاعات لورفته از سرویس GeForce Now در سال گذشته دیده شده است. طبق توضیحات رسانه Kotaku، حالا بیش از یک سال از آغاز فرایند ساخت بازی می‌گذرد و یوبیسافت سال مالی ۲۰۲۳ را برای عرضه‌ی آن در نظر دارد. هر سال مالی یوبیسافت در تاریخ ۳۱ مارس به پایان می‌رسد.

پوستر بازی Ghost Recon Frontline

فعلا جزئیات دیگری از این پروژه در دست نیست، اما احتمالا طرفداران مجددا نگران وجود NFTها در این بازی هستند. یوبیسافت اولین‌بار در بازی Ghost Recon Breakpoint اقدام به معرفی Ubisoft Quartz کرد و از ورود جدی به حوزه توکن‌های غیرمثلی خبر داد. این اقدام باعث شد تا بازی نه چندان موفق یوبیسافت با موجی از انتقادات بیشتر مواجه شود و نهایتا کار برای آن به پایان برسد. باتوجه به اظهارات مقامات یوبیسافت مبنی بر تمایل این شرکت برای ادامه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه NFT، بعید نیست که در بازی جدید Ghost Recon نیز شاهد به کار گیری این توکن‌ها باشیم.

اگر این بازی واقعا برای عرضه تا قبل از ماه آوریل سال آینده برنامه‌ریزی شده باشد، این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آینده شاهد رونمایی از آن باشیم. براساس گزارش‌ها، یوبیسافت برای ارائه‌ی اخبار و تریلرهای ۲۰ پروژه در آینده‌ی نزدیک برنامه دارد که شامل رونمایی از بازی‌های جدید هم می‌شوند. لذا Ghost Recon جدید هم این شانس را دارد که یکی از همین رونمایی‌ها باشد.

کوتاکو در ادامه مدعی شد که بازی Ghost Recon Frontline که پس از معرفی با انتقادات زیادی مواجه شد، قرار است مجددا بازسازی شود. در نتیجه احتمالا قرار نیست که در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی آن باشیم. Ghost Recon Frontline که یک اثر شوتر بازیکن دربرابر بازیکن و رایگان (Free to Play) است، برای پی سی و کنسول‌های نسل هشت و ۹ سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. در نظر داشته باشید که این اطلاعات همگی از منابع غیررسمی نقل قول شده‌اند و ممکن است واقعیت نداشته باشند. بااین‌حال، اعتبار کلی منابعی این شایعات را پوشش دادند، احتمال صحت آن را تقویت می‌کند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده