نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸

اعلام تاریخ عرضه بازی Trek to Yomi | انتشار نمایش گیم پلی جدید

Devolver Digital سرانجام تاریخ عرضه بازی Trek to Yomi را با انتشار یک ویدیو گیم‌پلی جدید رسما تایید و اعلام کرد.

روز گذشته شرکت Devolver Digital با انتشار یک ویدیو گیم‌پلی، تاریخ انتشار بازی Trek to Yomi را اعلام کرد. بازی مستقل Trek To Yomi قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار خواهد گرفت.

همچنین کاربران پلتفرم استیم می‌توانند بازی Trek to Yomi را با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۷.۹۹ دلار پیش خرید کنند. این بازی که توسط استودیوی لهستانی Flying Wild Hog در دست توسعه است، داستان سامورایی تنهایی به‌نام Hiroki را روایت می‌کند. هیروکی طبق وعده‌ای که به استاد خود در هنگام مرگ داده است، سوگند خورده تا از مردم دهکده‌ای که در آن قرار دارد دربرابر تهدید بیگانگان و مهاجمان مراقبت کند.

سازندگان این بازی که توسعه‌ی بازی‌های محبوب Shadow Warrior را نیز در کارنامه دارند، برای فضاسازی نماهای بازی از آثار فیلم‌ساز مشهور ژاپنی آکیرا کوروساوا و به‌طور کلی سینمای دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ میلادی کشور ژاپن الهام زیادی گرفته‌اند. در گیم‌پلی بازی نیز بازیکنان می‌توانند حملات شمشیر دشمنان را با زمان‌بندی مناسب دفع کنند. Trek to Yomi درواقع یک بازی 2.5D و سایداسکرول است. شما می‌توانید نمایش گیم‌پلی جدید این بازی که بخشی از کات‌سین‌ها و یکی از مراحل ابتدایی بازی را نشان می‌دهد در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Marcin Kryszpin کارگردان بازی می‌گوید که اتمام این بازی روی درجه سختی نرمال در حدود پنج ساعت طول می‌کشد. همچنین در سراسر مراحل بازی آیتم‌های جمع‌کردنی متنوعی مخفی شده‌اند که اطلاعات بیشتری از دوره‌ی توکوگاوا یا ادوی تاریخ ژاپن که Trek to Yomi در آن جریان دارد به بازیکنان می‌دهد. تمرکز سازندگان در ساخت این بازی روی فراهم کردن یک تجربه‌ی سینمایی کلاسیک ژاپنی بوده است و بنابراین درکنار گیم‌پلی به داستان و طراحی هنری محیط‌های بازی توجه زیادی شده است. موسیقی متن بازی نیز با‌توجه‌‌به همین موضوع و با کمک سازهای حماسی مورد استفاده در سینمای کلاسیک ژاپن نواخته شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده